utorak, 04.10.2011.

...smantana sam....

...ponedjeljak... prvi radni dan u tjednu... nakon loše prospavane noći.... uopće nije dobro započeo...
...prekasno sam se probudila pa se nisam stigla ni otuširat...kap Chanela 5 i trk...na bus ...koji je ...normalno...pobjegao... a ja ništa ne razumim......pa "za busevima se ne trči... ni za momcima"... govorila je moja baka...al dal ih se čeka? ....bauljam preko prijelaza..kad zvoni mobitel

- čuj dušo, vidila sam da ti je pobiga bus pa da li bi mi mogla kupit marendu jer ćeš se načekat do idućeg?

...stvarno moram čekat? ...ako čekam bus...dal istovremeno čekam i momka? ... kojeg momka???

...u uredu svi umiru od smijeha već im je rečeno da sam očito jako smušena ...srknem kavu... i zaboravim održat svoj strog i ozbiljan govor.... ma nema veze...samo da dođem kući... i bacim se u krevet....

...tad sam stala...malo razmislila...i poslije jednog razgovora odlučila da se moram skoncentrirat....takva smušena mogla bi i ja opet razbit nogu...nos... nešto.... i dok sam stavljala očale na nos... osjetim kako mi je ručica na očalima malo klimava...dobar razlog da se prošeta do optičara

...ulazim na vrata...a gazda ...s nosom u hrpi očala...lagano skrene pogled prema meni i veselo se nasmješi...

ispred njega žena... bira između ponuđenih 10.000 okvira... ljudi moji...toliko okvira u životu nisam vidila...a ona se nečka...
- a mislite li...?
- one prije su Vam najbolji izbor
- a što kažete na ove?
- al gospođo, pogledajte liniju očiju, obrva....
- al isto bi mogle ovakve?
- to su dječje očale

....valjda shvativši da neće brzo...gazda se okrene put mene i da mi ruku i kaže:
- gospođa Elyce, sad ću ja
..."ma nećeš ti još za 100 godina promislim...kad odjednom žena kaže
- stvarno ste u pravu! One su mi bile najbolje, samo se sad ne mogu sjetit koje su to bile!
- evo ove,
- skače radnik i stavlja joj očale na nos

...jednom davno sam i ja to probala... mislim, probala sam sebi izabrat okvir za očale... al tad sam ih se jedva čekala riješit...i ženska znatiželja mi još uvijek govori da probam na nos stavit neki novi okvir...al apsolutno uvijek uzmem one koje mi da optičar... oni u školi uče estetiku... i kad god bi njih slušala...uvijek sam bila zadovoljna... ipak..ni sad mi vrag nije da mira...i uzmem jedan okvir iz te gomile i stavim si ga na nos

- baš su čudne :-)
- da stvarno su čudne!
- ali mi ne stoje?
- a ne stoje vam!

...u tom trenutku negdje iz pozadine izlazi mladi i zgodni doktor... vidjevši mene ...široko raširi ruke
- gospođa Elyca...kako ste? uđite!
- pa nisam došla na pregled!
- pa što smeta?

...ulazim za njim u ordinaciju hvatam rukama rub košulje
- trebam li se svuć?
- ma samo sjednite. Da i tu sjedne koja mlada ženska!

...čoviće imaš li ti dobru dioprtiju na nosu? ... promislim... pozdravim se i odem ... uđem u dućan cipela... ništa mi ne privlači pažnju... uđem u cvjećarnu...

- o dušoooooo
- mogu li zapalit?
- imaš li krumpira?
- molim?
- pa trebaju li ti krumpiri, evo ih puna radnja


....i nakon svega ja ispadam smušena???? ...pa ima li itko normalan oko mene? ... i kakva sam to ja kad ni doktor ne želi da se skinem???? ... kaže da sam mlada???? ....a cvjećarka poklanja krumpire??? ... šta ne valja u toj slici? ...

valjda će proć i ovaj smušen dan.... kad će više taj

...a za sve je kriv mobitel.... kvraguc i mobitel...i poziv koji me smanta totalka... i jedva sam čekala da se prekine ta veza... a zapravo nisam htjela da se prekine veza...pa sam je ...valjda zato i prekinila?....

ma šta ja znam...ovako smantana?

Facebook....odem na Face.... al ni tamo se više ne mogu koncentrirat... ne mogu pohvatat niti one komentare koji su upućeni meni.... pustite me na miru.... baš mi je lipo ovako smantanoj.... i ne namjeravam se odmantat



...a u utorak...nešto ranije ujutro...dok sam svježe otuširana polako išla na bus...i baš me bilo briga hoće li on doć ili neće..... jedan susjed krene nasmijan prema meni ovako smušenoj

- o tko je to vrijedan ovako rano ujutro.....
- ma di Vam se da bit nasmijan u cik zore? pustite me da sanjarim. Baš mi je lipo ovako smantanoj...:-)






- 18:37 - Gukni ako si faca (8) - #

<< Arhiva >>