ponedjeljak, 05.09.2011.

....kajem se...al spiza je dobraaaa....

...možda ima netko ...tko će se sjetit da smo neko vrijeme išli okolo i isprobavali ćevape...pekli ćevape....i da smo osnovali religijsku skupinu koja je svaki susret započimala ili završavala s ćevapima.... nevjerojatna je bila činjenica da je naš odgovor na svaku kritiku bio

- meni vjera brani ćevape s kapulom. Iz vjerskih razloga jedem samo ćevape s ajvarom...kad već nema kajmaka

čim se spomene riječ "vjera" nitko nije ništa pitao... a mi smo se i dalje zabavljali okolo... i najveće svetogrđe je bilo u prošlu nedilju kad je Feta ustanovio da, uz sve moguće meso za gradelavanje, nema ni jednog ćevapa!
(srećom je bio sritan što nas vidi...inače bi još odrađivali pokoru)

...i tako ...usred radnog tjedna.... tona posla... i zapnemo na gluposti...kako mi smeta pamet...a i nemam ništa pametno doma za radit... odem ja ...i sjednem na trajekt za Brač.... odradit ću to u 5 min...i onda ću ostat malo u Supetru na kavi...ručku...kupanju... izležavanju pod borovinom....čemu god... dok mi ne dosadi...koga briga... i tako trajekti voze svaku uru...

...zanimljivo je koliko ljudi sretneš na trajektima...ljudi koji ti baš trebaju.....(o poslu govorim)... i u 5 min odradim ja na brodu i dva radna dogovora...i sretna zbog obavljena posla mislim se kako ću ostat bar do večeri...pa makar se i dosađivala.....

...osobu koja mi je trebala vidila sam prije nego se spustila rampa... uhvatio me...nabrzaka i rekao:
- brzo, auto mi nije dobro parkiran
...otrčala sam za njim i sjela u auto...a on je krenio.... di ide? promislim.... meni treba samo na minutu....a on ide prema Lidlu
- odma ću, samo da kupim kruh, a i kćer mi je plakala da nije odavno jela čokoladu - reče... izjuri iz auta i vrati se u minutu gurajući meni sladoled na štapiću u ruku... i krene on put unutrašnjosti... negdje nakon 15 min me upita:
-imaš li obveza još danas?
- ne!
- znači imaš malo vremena
- a očito mi pamet smeta
...odgovorim...dok je kroz prozor ulazio nesnosan miris paljevine

.

...i kamen je još crn...a prošlo je već neko vrijeme...i kiša je pala....

- samo slikaj... slikaj... čuješ smrad..... nevjerovatno je kako su se sad ukazale neka brda i doline za koje nismo imali pojma da postoje...jer je bila samo gusta borova šuma...
- ajme koja šteta...malo zeleno...malo crno...
- vrag je kad poleti zapaljena šiška....
... govorio je i skrenio za Milnu.... pa uskim makadamom ...između dva suhozida
- ovo je križni put! ima oko 1.800 m
- neću valjda morat ić tuda pješke?
- pa sad.. ne znam... mi malo stariji možemo i autom
- nisam baš ni stara, al nisam ni toliki vjernik da idem po ovom zvizdanu ovim makadamom!
- imaš li kupaći?
- imam!
- evo onda se okupaj ispred crkve da spereš te grijehe sa sebe. Sram te bilo!
...kaže i zaustavi auto ...ispred kamene crkve...a ona niti 2 m od mora... nevjerovatno... u gustoj sačuvanoj borovoj šumi prekrasna uvala započima s malom crkvicom

.

....mir ...i tišina.... ispunjena neprekidnim cvrčanjem....
- dirigiraš li cvrčcima?
- molim?
- pa cvrčci. Prejaki su! Staneš li ovdje i dal dirigiraš s njima?
- ma kad mi dodiju, raspalim im malo bluesa nek se oni nauče kako to treba radit!


...u tom trenutku iz kuće izađe tip s teškim zagrebačkim naglaskom ....držeći u ruci škrovadu punu fratara... i upita:
- koliko ovih ribica nam bude dosta za ručak?
- baci sve na gradela!
- kaj to ne bu bilo preveć?
- neće, ja sam jako jako religiozna
... uletim...nabrzaka u muški razgovor
....tip me pogleda s očitim upitnikom poviše glave...:-)))

.


- stavi sve peć....sad je prošla križni put, otići će do crkve...i onda će pojest dva fratrića. Vidiš da je žena religiozna!
- šta još trebam odradit za pokoru? Koliko očenaša?
- sad ćemo to vidit!
- slušaj, meni se čini da ovi fratri i nisu baš tako svježi!
- a šta ti misliš da možeš mene na te fore vatat? Ajde probaj vino!
- miriše na prošek!
- normalno kad je posno vino! Ovo se vino radi od grožđa i za oltar!


... i tako sam....vjerovali vi meni ili ne... gucnila nakon...ne znam koliko godina... malo bijelog vina.... a moralo se...bilo bi svetogrđe pit vodu poslije ovog ručka....kajem se.... gorko se kajem... al razlozi su bili vjerski!

...negdje kasno poslije podne.... prepuna stomaka....smantana.... prošetam kroz Milnu... i vratim se doma...

.

...nedavno objavljene kataklizmičke slike Milne okružene požarom....sad su izgledale tako lijepo i pitomo....

.
(još malo svirke iz Buže.... Tres idiotes pivaju Summertime ....a baš paše uz tekst)

...i tako sam...samoinicijativno pila vino.... nakon toliko godina što me mole da probam ovo i ono piće... ja jednostavno ne želim niti gucnit alkohol... čemu? pa luda sam prirodno i bez pića... smantana isto tako ...ali mi je jednostavno nakon ovakvog vjerskog iskustva... u kojem sam još dugo poslije kod kuće...pokušavala namirisat na rukama ostatke ručka.... jednostavno trebao taj mali vinski blagoslov!



...alo ekipa... do sad mi niste dali ovako dobru ponudu da popijem nešto!.....
- 21:47 - Gukni ako si faca (5) - #

<< Arhiva >>