srijeda, 28.09.2011.

...spadate li i vi u one koji prijete...

....vraćajući se kući nakon večernje šetnje.... brat gura kolica... mala Bu maše veselo nožicama.... kad jedan tip zastane da pozdravi mog brata i kaže:

- vidi je što je smišna! Samo što nije protrčala, na'ebo si ko žuti kad potrči .... slatko se nasmije...i produži dalje
- brate? da li ovaj tebi prijeti?
- molim?
- pa prijeti ti!
- khm! Stvarno! Kad je žena bila trudna svi su govorili: "Lipo je dok se ne rodi"...kad se rodila svi su rekli "Nećeš preživit od nespavanja, plaća i grčeva...pa sam evo preživio" ... kad je počela hodat svi su mi govorili "Polomit će ti sve kosti dok ne prohoda!"...pa sam evo i to preživio...
- prijeti ti!
- definitivno mi svi prijete!


....koji je kufer ljudima da se unaprijed vesele što drugima neće bit bolje nego je njima bilo?
...koji je kufer svima kad misle da je i drugima tlaka ono što je njima tlaka i velik napor?

.

...promislila sam malo o sebi ...promislite i vi....cijeli život... od kad se rodite netko vas uvjerava u nešto ... nije bitno dal' su u pravu ili nisu.... al su uvijek agresivni u svojim uvjeravanjima... jako agresivni...

...mene su uvjeravali:

- da se moram bavit sportom ...(jer je to zdravo)
- da moram svirat na koncertima ... (jer ja znam i mogu)
- da moram volit, čitat i studirat poeziju ...(jer je to voli i društvena krema)
- da moram uć u Pionire, omladince, SKJ ...(jer su svi tamo i ne valja se isticat)
- da moram ić u crkvu i da se moram molit ...(jer smo mi bogobojažljiva obitelj)
- da moram pit alkohol ...pivo i vino ...(pa pit je normalno: vino za bolju krvnu sliku, a pivo jer je dobro uz društvo)
- da se moram ostavit cigareta ...(jer to više nije IN)
- da moram bit vegetarijanac ...(jer nije dobro da itko pati na ovom svijetu)
- da moram jest ribu i one tabletice s ricinusom ...(to je zdravo!)
- da moram brisat prašinu ...(jer ne mogu živjet u neredu)
- da moram bit pristojna i fina ...(jer sam iz dobre obitelji)
- da moram znat kačkat, plest i vest ...(kao i svaka prava domaćica)
- da moram znat knjigovodstvo, računovodstvo i pravo ...(da budem korisna cijeloj obitelji)
- da moram znat sve jezike svijeta ...(kao pravi kozmopolita, ako mislim putovat moram i znat)
- da moram bit počešljana i našminkana ...(jer smo mi jedna fina, uglađena i tradicionalna obitelj)
- da moram bit osunčana ...(a kako bi drugačije izgledala preko ljeta?)
- da moram bit dobra...

.....

ništa se ne mora

život nije uvjeravanje nekoga u tome što je dobro za njega.
Ne živimo zato da svih drugih uvjerimo u svoja uvjerenja!
Živimo zato da budemo drugačiji i da prihvaćamo drugačije mišljenje (ili ga odbijamo....svejedno)....ali da ga toleriramo
Ne živimo zato da ispravljamo tuđe mane... Živimo zato da volimo tuđe mane...ili ih jednostavno ignoriramo

...i svima onima koji govore "moraš" "trebaš" poručujem... "Nabavite si svoj život, ne živite tuđi! Ako živite tuđi na'ebali ste ko žuti na samrti, jer nećete moć gledat sami sebe kako umirete i rugat im se i prijetit"



zbog toga na ovom mjestu molim ispriku od svih koji su me uvjeravali da moram bit kao i oni
...tražim i ispriku za mog brata, kojem....dok on uživa u svojoj kćeri....svi okolo ljubomorno prijete!

- 19:43 - Gukni ako si faca (22) - #

<< Arhiva >>