petak, 13.05.2011.

...blogerska posvoduša....

PRIZNAJEM! Ja sam blogerska posvoduša!

Doduše...nisam toliko skitala i lunjala okolo...kako to uobičajeno radim... puno više vremena sam provodila u kući....al nije bilo tjedna gdje bar na jednoj manifestaciji nisam bila prije novinara. I kakav bi ja to bila bloger...da ne iskoristim situaciju...sve ne poslikam i javno ne objavim????

Napisala sam i 3 novinska članka... tematika nema veze s ničim objavljenim na blogu...a jednu stvar krijem ko zmija noge i nadam se da je novinari neće otkrit....

...i dobijem ja tako poziv za još jednu manifestaciju (bit će na blogu :-))) ...kad ispod toga i dodatak mailu:

"Svi koji ne mogu svojim prisustvom uvelicati velicanstveni skup. ocekuju detaljno izvjesce u slici, stihu i prozi na popularnom portalu" ...

dakle i službeno sam postala posvoduša! ...

.

pa kad je tome tako...evo i loših stvari

...i tad mi sve krene naopačke.... avionska karta je u torbi...zovu i Croatie i ljubaznim glasom me obavijeste da će avion kreniti 5 min RANIJE! ... i tko sad kaže da Croatia airlines kasni????
...ali...nema više busa 90 min prije aviona...samo 5 puta dnevno (ili zbog krize ili zbog štednje)..i odem ja 2,5 sati ranije na aerodrom...koga briga...i tako moram obavit tonu telefonskih poziva ....

...u jednom pozivu zaključimo kako mi je najbolja bila prošla godina kad sam se uredno švercala po hotelima ...al eto..treba koji put i hotel platit....
...u drugom pozivu zaključim da koristim krivi put i krivo prevozno sredstvo za odlazak u Zagreb....al zabave radi...opet imam kartu u samo jednom smijeru....

...i sletila ja u Zagreb.... sati je 21,45.... zadnji bus s aerodroma prema gradu ide u 20 sati ...(i onda sitnim slovima dodano i nakon slijetanja redovnih linija ....a ja baš redovnom linijom došla....al busa nigdje) .... zapalim 2 lule duvana i sjednem u taksi i tako počne:
- molim Vas do hotela "de lux skupog", ali ako možete negdje uz put stat kraj nekog fast fooda da uzmem nešto za jest jer sam gladna
- Hoćete u Mac?
- sve samo to ne!
- khm
...(razmišlja ljubazni taksist)...prošlo je 22 sata ...nemamo ništa uz put da je uz cestu
- Cijeli dan sam pojela samo jedan croissan.....a da me odvezete do Kolodvora pa ću ja u Importane i odatle pješke do hotela?
- i Importane radi do 22 sata! Znam...ima u Gajevoj!
- super, čak znam i gdje je ta ulica!
- uzviknem sretna - znate, a vi ste sretni jer niste taksista u Splitu! Moje prijateljice imaju obučaj usred noći zvat taksi da im u sobu donese topli burek!" (beeeeeeeeeeeeelj prije drage)

...i stane on meni nasred Gajeve...ja uletim u gužvu u fast foodu i kažem:
- čeka me upaljeni taksimetar, dajte nešto što je odmah gotovo!
...i sve riješeno u manje od minute...stane taksi ispred hotela.... izađe tip iz auta...otvori portapak i kaže
- gospođo, niste stavili kufer u gepek!
- pa nisam ga ni imala!


...gleda me tip u čudu...torbica preko ramena....(i sendvič je već neki čudom nestao u njoj) ...izlazim veselo iz taksija i ulijećem u hotel "de lux skupi"... u kojoj sam se prvi put...od kad spavam u njemu....suočila s činjenicom da imaju prastare sobe s lošim kupatilom u nekim sobama za pušaće (očito nikad nisam bila u sobama dalje od 114) ...i ...kao šlag na kraju...u sobi za pušače nema pepeljare....

znam ...znam...posluga je jako brza...tiha i efikasna...al ja sam se već "raskomodila" i ne da mi se dignit telefonsku slušalicu i pitat pepeljaru.... izvadila sam sok iz bara...upalila TV... pojela sendvič i lijepo "zahrkala"

...Ma tko se to još, osim mene, dolazi u Zagreb naspavat?????

...ujutro je nastao šok...kad sam se vratila s doručka...u 8,30...sobarica je već razbacala cilu moju sobu...pa kvraguc...mogli su bar pričekat da odem... i ljuta odem...kupit rebe...kad dućan zatvoren...nije još 9 sati (a radnog vremena i tako nema nigdje izvješenog na vratima) ....a znam da rebe koštaju cca 1.500 kn... (sigurno se boje da ako napišu radno vrijeme da će netko mislit da se radi o kunama...pa da će onda bit jeftin dućan???)..

ni u Vinceka nisam bila.... prekopali su i po Ilice....

...i dođem tamo di sam trebala doć...i imenuju me u povjerenstvo (naravno...drugo u dva dana)...uz napomenu.... "Znate ona je blogerica!" ....na domjenku nije bilo štrukli... samo normalna spiza i dobre baklave....

...nakon svega .... priznajem....i zaključujem .... prava sam blogerska posvoduša..... i uživam....ako imate što protiv...imenujte povjerenstvo pa to i dokažite! :-PPPPP

.
(moje švercanje po Podrumima)


sritan Vam

petak 13-ti....


.
...

- 17:13 - Gukni ako si faca (18) - #

<< Arhiva >>