nedjelja, 01.05.2011.

..kad Splićani odu u Trogir slavit Praznik rada....dočeka ih raspjevan gradonačelnik raširenih ruku ...

...a nego di bi drugo??? To je bio jedini pametan izbor u ovaj kišni dan!...

- zna li itko da dolazimo? ajde javi!
...i pošaljem ja SMS... "mi smo krenili put Trogira dolazimo točno u 10,22 sata"

.

....i bili smo na parkingu točno u taj sat....a gdje po kiši.....put rive.... dočekuje nas pokisli prostor namješten s marom za one koji bi trebali degustirat besplatni fažol.... i gradonačelnik Damir Rilje ide ulicom prema nama...sretan što nas vidi...sretan što smo došli...odmah cvijet u ruku... i poziv..."Uđite!"

- ako ikako mogu dobit kavu? - pitam ja na šanku
- može kako ne!
- koliko?
- šta koliko?
- pa kava!
- pa ništa!
- onda može li s ljubavlju?


.

...i tako nabrzaka pokisli...al toplo dočekani...stala sam za "govornicom" ...koji su neki zlobnici zvali šank ... i srkala kavicu...kad je odma dojurila jedna gospođa.... vjerovatno kuharica

- da li je gotov fažol? - upitam
- em, da gotov! Vidit ćete odličan je, puno mesa i kobasica! Sve smo već probali!
- znači siguni smo da ga možemo jest i da se nećemo otrovat
- fažol Vam je savršen, cijelu noć ga kuhamo i sve smo već probali! Uživajte! samo ovdje ćete pokisnit! Sljeva vam se kiša niz jaketu!
- dal će bit više fažola zbog kiše?
pita Borgy

.

...brže bolje...pod nadstrešicu je donesen stol za Splićane ...i stol se u tren napunio...ne samo fažolom već i toplim friganim srdelama

.

...ajme srdele... uživala sam u srdelama ka da ih nikad u životu nisam vidila! ...a gle čuda...moja "govornica" je puna piva!

- kad bi samo znali što bi moj otac dao za malo ovog Prvomajskog fažola....
- pa donesite tećicu pa mu odnesite! Skuhali smo 1.000 porcija, a vidite da slabo ljudi dolaze!
- pustite to...ima li kolača?
- brzo rafiole za Splićane!


.

...a unutra...u zatvorenom prostoru...Gradonačelnik veselo piva...i zabavlja se zajedno sa svojim sumještanima.... Što reći? Veliki čovjek za male ljude..... jednostavno moraš raširit ruke i pridružit mu se....

...i da je volim još
jer ne mogu bez nje
bez ruže crveneeeeeeeeeeee.......


( ... kratak je film...jer sam otišla na zabavu)

...a na 0:19 mene zovu.... i odjurila sam snimat...a gospodin Rilje s mikrofonom...zabavlja sumještanine... i klanja se...čim me vidio

...blago vam se Trogirani! Danas ste se zatvorili u svoje tople domove...al vjerujte mi...vridilo je pokisnit... vridilo je!

...nažalost, mislim da Vam ovakvu toplinu i gostoljubivost nećemo moć uzvratit.... ali ćemo zato opet ...i to vrlo brzo svratit!





- 19:30 - Gukni ako si faca (17) - #

<< Arhiva >>