subota, 24.01.2009.

...zašto jaja stoje naopačke???....

....jaja imaju jajolik oblik... dole su malko šira....gore su blago uža...

i uvijek ....dok slažem jaja u posudu u frižideru....širi dio stavljam u za to predviđene posudice....a uži viri van....

ali.....ali uvijek ima neko "ali"...kad dođete kući s kartonom jaja....jaja uvijek u kartonu stoje naopačke!....Zašto?....to je pitanje koje me već danima muči!

...ok...praktično tumačenje stvari je: stroj koji na vakum diže javlja i stavlja ih u kartonske kutije.... ima određeni promjer i onda povlači širi dio... al zašto širi ako tako stavlja jaja naopačke u karton???...

...znači li to da po propisima o hrani moramo kupovat veča jaja....pa je stroj tome prilagođen....a jaja su manja....pa se ljudi snalaze???...

...ok...ok...pričam gluposti....razmišljam o glupostima....al ostaje činjenica da su nam jaja stavljena naopačke u kutiju....a to me nervira!





zar nisu jaja glupa ovako naopačke????
....

...neću više.....idem razmišljat o muškima.... muškarci su ili jajoglavi...mislim nepoželjni... ili oni drugi ...poželjni....

Jajoglavi muškarci karakteristični su po....kvraguc opet ja o jajima.... ....dostaaaaa.....kocka...kocka...kockica....

...šećer u kocki...šećer u kocki....šećer u kocki....




....Borgman....ima li šta????.....pomagaj.....evo ti ozbiljna tema za kavu...."Zašto jaja stoje naopačke?"

.
lambada....Mambo Nr 5

...čini mi se da puno škripim dok govorim???....onako kao da sam malko nesigurna...ili promukla??? ....:-)))



- 14:44 - Gukni ako si faca (23) - #

<< Arhiva >>