utorak, 20.01.2009.

....Zagrebancije!...



Klapa Ragusa-La musica di notte

Dosta je bilo!....dosta mi je svega....i ako je vani južina....danas luđaci nisu napadali kao jučer! Zašto? pitate se....pa zato jer ja grizem više od njih!

Dosta mi je kuknjave: ajme šta mi je zima jer je vanka -15!....ajme šta je zima na -13....ajme šta mi je...

Ma bila sam na -26...bilo je onako malko...nisi mogao stajat na jednom mjestu više od par minuta...al dok hodaš bilo je ok!

Bila sam ja i na -12, snijeg do koljena...leda 10 cm....a ja gorim (ne od fibre) :-)) ...naprosto uživam :-))

Bila sam na -4...led na staklima od auta skidao se lopaticama....a ja rumena ko jabučica, zavaljena u stolicu gledam zamagljena pogleda s tajanstvenim osmjehom na licu :-))

Bila sam i na + 11 ...na Splitskoj rivi...i smrzla mi se duša!.

Nemate vi što ste u minusu pojma kako je kad šiba jugo ili bura!....Samo znate reć....ajme....al vi ste u plusu pa vam nije zima! :-))

Najrađe bi sad malko zabeštimala....al kako ja to ne radim....beštimat ćemo po William Shakespeareu! kako? Pa umjesto slova "J"...koristimo slova "GR" ...i tako po Šespirovski možemo viknit na sav glas : Dosta je zagrebancije!...ajmo se ponosit...

Dosta je bilo onih skandaloznih vijesti iz novina: ubio, opljačkao, razbio, ukrao, optužen, neoptužen.... konačno nešto pozitivno u novinama....a osim što je pozitivna vijest...tu je i moja kćer... i zato da budem sigurna da ćete svi pročitat...donosim vijest još jednom u originalu:

tek za napomenu neznalicama, moja kćer je učenica III razreda srednje škole ...


Slobodna Dalmacija,18.1.09 u 19,48


društvo mladih programera ima odlične projekte

Studenti računarstva daju besplatne poduke
Dva Ivana, Šaškor i Maček, svake će subote na FESB-u održavati besplatna predavanja na kojima će svoje znanje, već potvrđeno na svjetskim natjecanjima, iz struke prenositi na sve zainteresirane
piše nikolina lulić
Dobra vijest za sve ljubitelje programiranja i one koji će to tek postati – DUMP (Društvo mladih programera Splita) od 24. siječnja započinje s besplatnom „Školom osnova programiranja“. Predavanja će se održavati na FESB-u svake subote u 17 sati.

- Predavanja su posebna po tome što će se u ulozi predavača naći članovi DUMP-a te će stečeno znanje prenositi vršnjacima i na taj način ostvariti prisniju i zabavniju atmosferu i približiti programiranje širem krugu mladih ljudi – kazao nam je Ivan Šaškor, koji uz Ivana Mačeka, studenta druge godine računarstva, i više nego uspješno vodi DUMP, i višegodišnji je mentor hrvatske reprezentacije na svjetskom natjecanju u programiranju – Imagine cupu koji organizira Microsoft.

Dva Ivana su prije dvije godine osnovala DUMP, s ciljem okupljanja nadarenih učenika i studenata na FESB-u, razmjene znanja, ali i priprema za natjecanja. U jednom od najprestižnijih - Imagine cupu naši su DUMP-ovci prošle godine u Parizu ostvarili izvanredan rezultat – od 200 tisuća sudionika iz cijelog svijeta, upali smo među 12 najboljih sa svojim radom iz područja ekologije pod naziviom „The Wall of balance“.


Društvo mladih programera Splita besplatno učenike upućuje u tajne računarstva / Vojko Bašić / CROPIX


- Radi se o planu održivog razvoja Mediterana koji je napravljen još 1975. godine, ali nije imao sustav praćenja po pojedinim zemljama te mogućnost usporedbe podataka ugroženih područja.

Mi smo napravili taj sustav i sad čekamo da nam EU odobri sredstva kako bismo počeli s njegovom implementacijom – pojašnjava Šaškor i dodaje kako se ove godine ambiciozno pripremaju za natjecanje u Egiptu s radom „Lost in time“, o kojemu nam nije želio ništa reći, dok za to ne dođe vrijeme.

Pucaju na prvo mjesto pa ne žele ništa prepustiti slučaju. No, obećali su, čut ćemo ubrzo o čemu se radi. Nikola Mratinić najmlađi je čan DUMP-a – tek mu je 16 godina, učenik je 3. gimnazije i oduševljen je Društvom.

- Tu su uglavnom moji vršnjaci koji zanimljivije predaju od profesora. Svi smo uživljeni, a i ja znam održati koje predavanje – veli Nikola, koji je na satu informatike pošteđen kontrolnih, jer ima zagarantiranu peticu, a zajedno s još par učenika održava web stranicu MIOC-a i pomaže kolegama u razredu.

Smeteni Bill Gates
Ivan Šaškor, inače direktor tvrtke „Cygnus“ iz Splita i Microsoftov MVP-ovac, jedan je od šestorice takvih u Hrvatskoj, imao je prilike sudjelovati na predavanju koje je držao prvi čovjek ove kompanije - Bill Gates.

Kakav je informatički mag iz prve ruke, pitali smo ga. - Iznimno inteligentan, ali smeten – kaže Ivan.


Image Hosted by ImageShack.us
Moje dijete je jedina ženska osoba na slici :-))

.
Daleka obala...........Santana - Put Your Lights On


dosta je bilo zagrebancije i zato pjevajte.....

"...ako si pošla spavat
bila ti laka noć
družina naša s pjesmom
zakantat će ti noć.
Otvori draga prozor
i slušaj naše note..."


...a ja ću pjevušit

"ništa mi neće ovaj dan pokvarit
dam šubadibadi....dam šubadibadi"



- 20:39 - Gukni ako si faca (22) - #

<< Arhiva >>