nedjelja, 11.01.2009.

...ma evo Vam moj broj koji vrijedi samo do srijede...099 7822899 :-))

gore navedeni broj je isključen :-))....onome ko mi pusu poslao moja kčer zahvaljuje....ja je nisam vidila :-)))

samo zovite nježno....jer mi mob zvoni....



....samo je jedno u mom životu vrijedno
da pustim suzu s oka, jer tebe volim ja...



....mamicu Vam vašu....nema me par minuta i već nered! :-))
....66 komentara???? hahahahaha.....

i zato par mudrih izjava:


"Svaka si budala lako nađe posao!"

"Ely skuplja trofeje"

"Tko se mobitelima hvali....mobitele i gubi!" :-))


Image Hosted by ImageShack.us

...kao što pretpostavljate iz navedenog, izgubila sam mobitel sa svim brojevima....Dakle, ova sličica više nije istinita...zadnja dva mobitela više nisu u mojoj kolekciji :-)))

...svoj stari broj ću dobit vjerojatno za dan dva....al vaše brojeve više nemam!....

Da li ste sad sretni???? :-)))

a sad odgovori na Vaše komentare:


Kengur ....kao što vidiš nije dobro stjecati navike....izbezumljen si kad ostaneš bez njih :-))

Čiovka...od tebe se očekuje slika rafiola :-))

Bego....za obid bili teleći medaljoni s gljivama i kao desert .....kolač....alla Bračka torta....bez brašna :-)) ...evo sličica
(medaljone nisam slikala....izgubila sam mobitel :-))


Image Hosted by ImageShack.us

Wish....3 želje????....1 Sony Ericsson....2 Sony Ericsson i 3 ....vjerojatno pretpostavljaš Sony Ericsson...al ne bilo koji.... (znaš ja ne volim kupit mobitel koji nema svašta živo na sebi :-))

Big...a mi se trudimo smislit pametne postove koje niko ne komentira....a onda nešto glupo navuče na sebe ovoliko komiĆa :-))

naspavani....jedino si ti ovdje normalan :-))....da je slikar bar imao mobitel...ne bi mora mišat pituru :-)


.
Black Sabbath Paranoid ....U2 - Unchained Melody

Recept:

- 7dkg omekšanog masla (ne rastopljenog)..., 6 žumanjaka i 15 dkg šećera miješati
- dodati 3 žlice krušnih mrvica (namočene s rumom 0,5....ja namočila sokom od naranče) i 10 dkg rastopljene čokolade (s mlijekom...ja opet rastopila u soku od naranče) i 15 dkg oraha
- dodati snijeg od 6 bjelanjaka

...peči u namaštenom kalupu prosutom krušnim mrvicama...i prolit čokoladom...(može se punit i kremom....al je kolač i ovako dovoljno sočan pa nije potrebno)....


Za nedjeljnjim ručkom....govorim da sam ostala bez mobitela...a brat će...
- a ja ti poslao SMS
- a šta u njemu piše
- šta ti je s blogom, komentiraju ka dica od 12 godina
- ajme 66 komentara, vidila sam. Koji ti je kufer bio da pišeš onoliko komentara?
- nisam ja, Pataren je prvi počeo!


....spremno se brani ka i svako dite od 12 godina :-))



- 10:25 - Gukni ako si faca (31) - #

<< Arhiva >>