srijeda, 14.01.2009.

...kad mame nema doma...

...uvijek ste zabrinuti šta Vam djeca rade kad Vas nema doma 2-3 dana!...

ja samo provjeravam da li su kod kuće...na način da ih tada uredno zovem na kućni telefon..nikad ih ne pitam što rade.... to ću znati kad dođem doma...

Ovo je jedinstven način da otkrijete što su radili....a bez da Vas oni pokušaju muljat...

Dakle...slika 1. i 2 Kuhinjski šank

Image Hosted by ImageShack.us

prvi dio šanka nam pokazuje da su oba dva ujutro kupovali kruh! (znači da su oboje htjeli surađivat dok mame nema kući)....Tu su 3 kese sa kruhom...i četvrti sa ostacima kruha i kolača....

istovremeno su se očito svađali...nakon nečijeg tuširanja...pa je između kruha skriven dezodorans (ženski) i štapići za uši ...


Image Hosted by ImageShack.us

i konačno su se dogovorili i naručili pizzu (nepotrebno jer su jelo trebali samo stavit na tanjur i u mikrovalnu).....a sol i papar, te prazan tanjur....siguran je znak da se nešto pržilo...(omlet)
Jelo se za šankom, a ne za kuhinjskim stolom...što znači da je svak bio svoj gazda...i jeo "s nogu"

Slika 3. Sudoper


Image Hosted by ImageShack.us

nikad neću shvatit zašto se u sudoper na red čaša stavi tanjur ili dva...
tako da 5-6 čaša i 4 tanjura čine nevjerovatan neboder....ili su oni još djeca pa umjesto da slažu kule od karata...slažu kule od suđa???
Neću ih ni pitat...o tome ću za par dana....
...ali 3 tave????....


Slika 4....stolić ispred kauča


Image Hosted by ImageShack.us

...na malom stoliću me je šokiralo što kabel od mobitela ide preko pune pepeljare...i nije mi jasno kako se nije zapalio...a po nožicama i kopči za kosu odmah je jasno da se mala vještica kupala....a sin izležavao na kauču i gledao TV....

Image Hosted by ImageShack.us

...isto tako se mala igrala na kompjuteru...ponovo ga je sastavljala (zbog vijaka na kutiji)....za koje vrijeme je slušala muziku sa mog laptopa...a istovremeno je vidiljivo da je oblačila i čiste čarape...za kožne čizme (jer tanke čarape ne idu u Marte)..sin je očito jako dugo bio na kauču i dosađivao se pušeći cigarete....

Nemojte misli da sam prigovorila na nered....održala im bukvicu ili nešto slično!

Djeca su bila sama u kući...nisu izlazili van....dosađivali su se...što za mene kao roditelja znači da su bili dobri..... kompletno čišćenje ovog nereda trajalo je jedva 5 min...a meni je rekao sve o događajima u kući. Tek sam sutradan reagirala da nije spremila suđe iz mašine....al to su već bila novonastala događanja :-))

Što bi bilo da sam našla sve spremljeno i uredno????....Pa to bi značilo da nisu uopće bili u kući....ili da su pravili žurku dok mene nema...i da su skrivali tragove "zločina" :-))

Moja bi se mama šokirala što sam javno pokazala ovu "sramotu"! ...a recite mi zašto??? Pa oni su bili dobri. Nisu izlazili da se nešto ne dogodi....malko su živjeli po svome ...i vjerovatno uživali što nema mame (nadam se da ne :-))...)


.
Elvis Presley: Always On My Mind . Frank Sinatra-My Way

- 08:45 - Gukni ako si faca (16) - #

<< Arhiva >>