ponedjeljak, 19.01.2009.

...knjiga od faca...

Mailom, s oznakom HITNO!!!! upozorena sam da skinem post "....dok ne popušimo ...pušimo Bosansko!..."
kiss

odnosno da brišem neke stvari...pa bi post bio poprilično perverzano dvoličan...(što mu je bila i namjera)...a kako mi je koncentracija danas jača strana, ne znam kako bi to napravila, pa malko improviziram :-))
...oprostit ćete mi....al nemam vremena za smislit nešto pametnije :-)) ....dok se ne vratim s konzultacija kod mog profe :-))

....

Registrirala sam se 2 dana prije prosvjeda u Splitu na tu knjigusfacama....radi glasanja i potpore prosvjednicima....kad mi je mail javio koje su sve face, s mail adresom koju ja imam, prijavljene u njihovu "knjigu".
Dopustio mi je mogućnost da ih odmah sve postavim za prijatelje....al je nisam iskoristila!. Zašto? Pa zato što je istina što mi je rekao sin odavno:
- nije ovo za tebe! Izgubiš sate a ništa živo ne napraviš, niti iša živo komentiraš!

...ipak nisam mogla odolit dvijema adresama s kojima nisam komunicirala godinama....

jedna kolegica, vještica, mi je odmah osim par informacija o sebi i svom životu poslala i da mi Facebook predloži najbolju frizuru!....nevjerojatno je da je ispala frizura koju oduvijek tražim (a i koju trenutno imam na glavi)....raščepušano nešto! - živio Facebook...

e sad mi je ista vještica poslala koja mi pjesma najbolje odgovara... i Facebook kaže:

Ti si jedna tajanstvena osoba koja je puna znanja, ali i drugog... Svoje tajne držiš samo za sebe... Sviđaju ti se mnoge osobe s kojima želiš biti u vezi... Težak je odabir no ti imaš svoju TAJNU KOMBINACIJU!

Kalomira - Secret Combination



"Can you see it?
Can you see it you have to discover me?
What goes wrong when I am crying
Or what I want when I'm smiling

Can you feel it?
Can you feel it that I'm not a little girl?
You're misunderstanding my way
And all the roles that I like to play

My secret combination – it's a mystery for you
Use your imagination, I'm not easy, but I'm true
My secret combination – boy, you have to try it hard
To win a destination in the centre of my heart
.....


An open book
An open book, well, I'm sorry, I am not
Sometimes I'm acting like a lady
Sometimes woman, sometimes baby ...."



...pjesma je predstavljala Grčku na Eurosongu 2008.....

....ajmoooo....mrdnit malko.....trbušnjacima :-)))



Zanimljivo je kako ta internet stranica, koja je napravljena samo za gubljenje vremena i za skupljanje spamova i virusa, utječe na javno mijenje....pa čak i Dnevnik na TV-u svaki dan da mišljenje o nečemu utemeljeno na broju članova neke grupe..... Zbog toga sam se i učlanila u grupu: Molba Simoni Gotovac da odustane od pjevačke karijere ...koja broji skoro 29.000 članova ...i to mi je najzabavnije od svega.....

Možda bi trebalo malko reklamirat i Udrugu za zaštitu ljudskih dužnosti.... sva prava su nam zaštićena....al moja dužnost da popijem kavicu nije zaštićena ni jednim propisom :-))


kvraguc i knjiga s facama....samo gubim vrijeme na to :-))


.
Elvis Presley - Love Me Tender ....NICKELBACK - "GOTTA BE SOMEBODY"

...i kako bi to rekla naša gospoja iz Grada: južina je, kvraguc!


- 10:00 - Gukni ako si faca (18) - #

<< Arhiva >>