ponedjeljak, 15.12.2008.

15.12. 2008. godine

slučaj I.

....palim blog....gdje god da kliknem napadaju me s "predložite posvudušu"...ili "sex sa hobotnicom"

- Ranka..šta je to posvuduša?
- nemam pojma
- onda ček da pogledam
- i kliknem ja da vidim..
- pazi amo! to ti je osoba koja ide na sva glamurozna događanja gdje se mukte jede i pije i gdje je prisutna TV, tako da raznim novinarskim pitanjima mogu dat svoje, iznimno i dubokopromišljeno mišljenje...
- ajme...pa šta ne kažeš, to ti je ka sponzoruša samo se eksponira medijski?
- e tako nekako, valjda javno nema namjeru da se udaje ni ženi ili je s one druge bande!
- pa sad bi ti ja mogla njih 10 naborojit koji ulaze u kategoriju za glavnu nagradu
- daj Ranka smiri hormone! Nabrajaš nekog nepoznatog, kraj tvoje kolegice žive? Što nju ne predložiš?
- koga?
- pa nju! Gđu prodavačicu magle! Ti bi nekog nepoznatog predlagala za nagradu, a o svojim kolegicama ne brineš?
- sad sam ja već jako ozbiljna
- hehe! moram reć da je ovo jako jako zloćesto!
- hehe....ma nemoj mi reć?
- hahahahahaha ne da je zloćesto, nego je tako zločesto da ni ja ne bi mogla tako nešto smislit :-)))))



slučaj II.

vraćam se kući i izlazim na pola puta...traži se neko rublje posebne namjene....al kvraguc i rublje....stojim ja na polici i gledam u tanjure....gledam jedan tanjur...okrećem ...prevrćem....i stojim dobrih 20 min poviše njega...
Dolazim doma...uzimam telefon...i vrtim....ona ima memoriran broj tako da zna ko je zove...i čim je digla slušalicu kaže sladunjavim glasom:

- gle gle tko to mene zove
- daj Ljube, situacija je ozbiljna! Doktore pomagaj!
- Što?
- sad se i ona već uozbiljila
- išla sam kupit čipkasto rublje i stala sam zamantana poviše tanjura. Stala sam tako 10-ak minuta uvjeravajući se zašto meni to ne treba...i nisam mogla nać dobar razlog
- koliko košta tanjur?
- negdje 59 ili 69 kn!
- pa to cijeli servis dođe do 1000?
- nemam pojma...nije problem u plaćanju...al koji će meni to kufer u životu?
- znam da si možeš priuštit!
- ma prekrasan je...al šta će meni tanjuri? Daj ženo sredi me!
- Tebe sredit? Pa ti bi bila odvratna kad bi bila sređena! Baš si savršena ovako malo otkačena :-))


slučaj III

a u međuvremenu meni je u ured ušao mlad Španjolac.....s ružom u rukama....
boje su divne....a ruža ima i ime....blue moon


Image Hosted by ImageShack.us

.
Dean Martin i Elvis Presley - Blue Moon


...a ruža je stvarno prekrasna i kao da poručuje Love me tender :-))

Image Hosted by ImageShack.us

....al zalud kad pjevušim....jer mi Ranka "utirala" u uho


Jadranka Stojaković - Što te nema


Ranka traži ispravak netočnog navoda!...ona pjeva:

..."sve smo mogli mi, da je duži bio dan
da si našao za me malo vremena....




P.S. Post 669 :-))



- 17:13 - Gukni ako si faca (31) - #

<< Arhiva >>