subota, 29.11.2008.

....savršen vikend u hotelu s 2 mjeseca :-))...

Internet je odavno postao svakodnevni način komuniciranja da to više niti ne primjećujemo….
I tako…jedan dan dobijem ja mail: «idemo li? Jel vrijeme? Ima li tko prijedlog gdje i kad?....i jako brzo se pojavi pun kufer mailova i Fw-a istih ….s raznim tekstovima: slobodna sam te vikende…nemam ideju gdje…ovi su dobri al ne rade ako temperatura padne na 0….pa pogledajte po netu…ima li što novo?….imam ja prijedlog, našla na netu, reklamaciju promrmljajte sebi u brk…."
….zaboravila je napisat cijenu noćenja…al nije bitno…bitno je da se nešto događa…promislim ja…i otvorim Internet stranicu…kad tamo

KONOBING
Time nobody know :-) 150,00 Kn per person. Dinner Menu: aperitiv, mix. peka, salted sardinas, homemade cheese and vine you can drink. Posibility of staying overnight and leaving after breakfast.

TEŽAKING (school of Dalmatian winegrowing)
All day trip :-) 450,00 Kn per person, min. 3 persons. Learn how to work in authentic rocky wineyard. Taste the wine from original Lačuka location and enjoy Težak meal. In the sunset follow the old villagers path to Konoba to have Konobing (included in price, see above). Posibility of staying overnight and leaving after breakfast.

….hahahahahaha…šta je ovo????....konobing???....šta spada u Težak meal???...vjerojatno kruv, panceta i kapula…a ti mu cili dan okopaješ vinograde????

- ova Vam ponuda nije u redu – kazat će Ranka
- zašto?
- Pa znaš li ti šta težaci rade u polju?
- Pa kopaju!
- Slušaj naivko moja…u ovoj ponudi fali i ponuda za Sexing….jer težaci to rade i u polju i navečer kad umorni dođu doma!
- Ti si samo ljubomorna na mene što idem na vikend


…kod kuće ista priča!....da sam rekla dici da idem na peku…nitko ne bi ništa rekao….al ja sam djecu obavijestila da im mama ide na: konobing i težaking….i svi su bili oduševljeni i pričali o tome cijelo vrijeme kao o nekoj neviđenoj avanturi…..


Image Hosted by ImageShack.us . Image Hosted by ImageShack.us

sat prije zakazanog vremena zvoni mob….ajme….nitko nije zvao dok smo se dogovarali za put….sad me zovu kad još nisam spremna i nemam vremena za priču….ipak se javim.
- alo, da li ste krenile?
- Nismo još!
- Slušaj, ja sam već tu. Ponesi sa sobom lancune, jastučnice i ručnike.
- Molim, mali ručnik nosim ali…
- Ne mali ručnik…slušaš li me..ponesi ručnike. Ovo ti je hotel sa 2 mjeseca!
- Misliš sa 2 zvjezdice?
- Ne, mislim na 2 mjeseca!


…uzmem …nabrzaka vreću za spavanje….zvoni opet mob….itd itd…uglavnom…došli mi do «hotela s 2 mjeseca» ...a s vrata nas dočekao žestok ritam od Janis Joplin


Image Hosted by ImageShack.us . Image Hosted by ImageShack.us . Image Hosted by ImageShack.us

...hrastove stepenice vode do grijanih apartmana na katu :-)) ....a tko se popne gore...trebao bi nekako sić i dole :-)))

- da li si vidila sobe?
- jesam i umirala sam od smijeha 10 minuta
- od smijeha?
- a slušaj, da nemam vreću za spavanje, plakala bi 10 min. Ovako me nije briga i mogla sam se smijat do mile volje :-))
- znači, nije bila zaboravljena cijena za noćenje
- očito nije ....hahahahaha....


.

P.S. u idućem nastavku..će bit nešto o nečemu!


- 16:13 - Gukni ako si faca (25) - #

<< Arhiva >>