subota, 24.05.2008.

…mudrolije mog sina….


...dan treći...

Leži na kauču….ne može ustat….ja uvijek negdje okolo motrim na svaki pokret….al da ga previše ne tlačim uđem u drugu sobu…sjednem za klavir i počnem vježbat..
I ništa mi prsti nisu znali….ali kad zatvorim oči…oni bi se sami prisjetili neke melodije…i malko bi svirala…pa onda opet počela nabadat po tipkama i tako redom….
- mamaaaaa
- što trebaš? – dojurila sam u trenu
- Ma daj, najprije si masno platila da me iskasape, a sad kad sam nepokretan i nemoćan ti me tu mučiš mlateći po klaviru. Pa to ni nacisti nisu radili
- A šta bi ti tio? Da ti pjevam?
- Neeeeeeeeeeeeeee!



- sreća što pas ne zna pisat inače bi zaradio masnu lovu sa svojim memoarima: «Život sa dvi kokoške» - uleti moj sin
- ma šta se ti sad buniš??? Šta sad tebi fali?
- A papir da napišem svoje memoare: «Život sa tri kokoške!»*


* I. kokoš = ja
II kokoš = mala vještica
III kokoš = Tarja (pas)


..
Ennio Morricone - The Good, the bad and the ugly…Fractals with Chi Mai

Moj horoskop za danas: 25.5.08.

Malo vremena provodit ćete u domu, a i kad dođete kući, telefon će vam neprestano zvoniti, a i kućne obveze će porasti. Da biste udovoljili bračnom partneru pristat ćete na njegove zamolbe za adaptacijom stambenog prostora ili kupnjom novog kauča

...osim što sam bila 10 min prošetat pasa, 5 min po kruh i 7 min tati odnit krempite....dan provodim na kauču (starom)...mob je zazvonio samo kad je peder zvao da dođem na kavu jer mu falim...razgovor je trajao 34 sec.......
ma ko ovo piše????.... jel dobra lova za pisanje horoskopa??? Mogu jai bolje...koga briga što ne znam ništa o ni jednom znaku...ka da ovi znaju :-))


- 16:13 - Gukni ako si faca (41) - #

<< Arhiva >>