nedjelja, 11.05.2008.

Mudri razgovor sina i majke

Odjel za opekline i korektivnu kirurgiju

Image Hosted by ImageShack.us
- dok sjedimo najbolje je da analizirano ljepotu ovog umjetničkog djela pred nama! Primijetit ćeš osebujnost i izražajnost umjetnika koji je svoju ljubav prema ženskom rodu pretočio u ovu skulpturu!
- o čemu ti?
- Kako o čemu? Pogledaj čistoću linija, jasnoću izražaja i ljepotu volumena djela koje je pred nama. Jednostavnost linija koje toliko ekspresivno ukazuju na…
- Ovaj kamen tu?
- Molim? Očito je da se radi o kipu žene. Linije i ženstvenost tijela su jasno izražene. Kipar se divi ženskoj snazi i jakom poprsju, što je očito pokazao…
- Kako znaš da je žensko?
- Pa pogledaj ovaj struk, bokove i izraženo poprsje. Evidentnost ženskih oblina je očigledna. Ljubav prema ženskom tijelu je …
- A što joj je ovo na leđima? Grba?
- To nam kipar pokušava jasno dočarati svu bol i bremenje koje žensko tijelo nosi na sebi. Težinu probijanja kroz život, snagu i napor, te svu patnju majke kao osobe kroz stoljeća! Pa sasvim je jasno da iz ovih par linija izvire sva ljepota, snaga, mudrost i bol ljudskog roda. Analizirajući nadalje linije i…
- Za majku milu…psihijatrija je kat ispod! Ti si očito na krivom katu!


Ma mogla sam mu ja i bolje objasniti ljepotu umjetničkog djela! Dovoljno je bilo reć: vidi, za ovo je neki kreten kritičar rekao da je super, i onda je pet budala iza njih reklo: ajme što je dobro :-)

Nemojte me krivo shvatit! Volim apstrakcije, ali one se ili sviđaju ili ne! I sve drugo je bespotrebno za reć. Ja sam baljezgala gluposti da sinu brže prođe vrijeme shvativši, onako nabrzaka, da je naš rječnik vrlo bogat kada se želi reć jedno veliko ništa. Možda sam malko i počela vježbat za političara?

P.S. Ako Vam treba pozitivna kritika nekog djela…nema problema….napišem ja koliko god hoćete riječi… sve za dobru lovu

P.S. 2. Čitam ovo sinu i on mi kaže da sam preskočila pola gluposti koje sam onda izrekla, jer da je moja tirada o ljepoti kamena trajala pola sata! A što ćete. Ne mogu sve zapamtit. Godine čine svoje

P.S. 3 Zahvaljujem Vam se na komentarima...al trenutno nisam u stanju odgovarati na iste...




i za Kvadricu spot od Gibe....a za Trill moj brat u glavnoj ulozi u navedenom spotu

hvala Vam ....



a stihove iz pisme:
"Previše sam grešan da bih bistrom vodom ruke umio
Da sakrio bih lice pred tvojim okom što me bodrilo
...
...Koliko sam blesav toliko sam spreman gubiti
Nauči se od mene to što nikad ne smiješ postati
I mislit ću na tebe onda kad mi svane sudnji dan
Mislit ću na ljubav koje nikad nisam bio dostojan
Nisam bio dostojan"


...objesite mačku o rep!!!!!..... ..zapravo...ovdje imam savršen komentar...al ću se danas suzdržati :-)))

...i da ne zaboravim....sad ide već dokazana "mantra"...za drugi dio...i stoga nastavljamo s Dalekom obalom i..

...I pozvat će upomoć vjetrove nove i nebo će munjama parati noć
Al ja sam od onih sto vječito plove
i tamo gdje želim ja ću tamo i doć...


...na današnji dan...
...nekog 13.5.....
negdje krajem prošlog tisućljeća
u drugoj polovini prošlog stoljeća
u 19,40 sati
rodio se moj brat

e pa dragi brate....


Sretan ti rođendan!



...sad moš vidit razliku :-)))...i govorit...e kad sam bio :-)))

- 10:23 - Gukni ako si faca (25) - #

<< Arhiva >>