utorak, 27.05.2008.

...Gloria...ovo je trebao bit naziv posta al' sam malo po malo izbrisala pismu...a naslov je ostao...

a koji je to kreten izmislio da se depresija liječi šopingom????
Da mi ga je nać...najrađe bi ga istriskala!!!... ma šta istriskala...tako bi ga opalila po nosu...da...uffff

Dakle...cijelo popodne sam bila u šopingu...Katarina je trebala rebe...i kad i ona kupuje sebi...ajde da i ja djetetu pravim društvo....probala sam ih pun kufer...prodavačica iz Levi's- me uvjeravala da je su upravo ove rebe iz EU...i da ...probala sam rebatinke od 1.355,00 kn i na kraju sam u jadu ušla u dućan i rekla prodavačici:

- sve što uspijem obuć ja ću kupit u svim bojama koje imate

pogađate...ništa!...apsolutno NIŠTA....

Ako sam cijelo jutro sjedila kao na brokvama....sad sam definitivno luda....

u međuvremenu me zvao sin i pitao što sam planirala za večeru

- ako uspijem sebi kupit komad robe dobiješ pizzu ili burek, u protivnom ti nema ništa za jest!
- ok
- odgovorio je...čuvši i preko telefona da sam luda

ne idem više iz kuće...neČu van...pustite me da se zabijem u svoj kauč...i ...Image Hosted by ImageShack.us


i onda stiže mail...

"nemoj bit loše volje.....vježbaj malko i gledaj se u ogledalo....evo ovako"


Image Hosted by ImageShack.us


uzalud...uzalud...i uzalud....gledam ovog kretena i ne dam Vam gušta da znate što radim...al sigurno se ne smijem :-((

Može li neko upucat ovog gore idiota da se prestane beljit????


.
Aerosmith Dream On...i Guns N' Roses Knocking on heavens door

...dajjjj pojačaj malo tu muzikuuuu......

...jutros...taman pred vratima ureda zvoni mob...
- zvala si?
- molim??????

...ma daj ...već sam bila i kupit kruh i doručak...i neke sitnice...i hodam još uvijek...ko bi još uzeo mobitel i zvao???....
Otvaram vrata...kuham kavicu...opet blokira mobitel i zvoni...al' se ja ne mogu javit! Tipka YES ne hvata...pritišćem...a ono ništa???
Svašta!....najprije se čudim...a onda se smijem na sav glas!
Eto!...ne trebaju mi kretenske face da se smijem...dovoljno je da mobitel prolupa :-))

P.S. ove su pjesme grozne....ima li koja dobra pisma????

DOPUNA POSTA...

Pisme nisu za strockera...al bar nisu iz 1968 godine :-))


.


- 10:22 - Gukni ako si faca (27) - #

<< Arhiva >>