utorak, 19.12.2006.

....... Ce n'est qu'un au-revoir!?...???.........

E ovo je pravi 13-ti post!!!....iako je po popisu postova ovo neki sa brojem 136!

Matematika kaže da je dnevna posječenost mog bloga od 150 do 200 dnevno, da pišem postove od 45 slova(????), da moji postovi ne sadrže ni jednu sliku.... (naravoučenje: ne vjeruj statistikama koje nisi sam radio!!)

Kad sam otvorila ovaj blog napravila sam to da bi mogla „pohvaliti nečije leptiriće!!!“ ...Njih odavno nema... onda mi je neko ostavio poruku: „Sad piši nešto!“ i tako sam ja počela pisat o PRAVOJ sebi i o onome o čemu razmišljam, o onome što me muči....

Nažalost...neke sam postove izbrisala...jer su i služili samo da me Trill i ruda malko „ohrabre“ ...sad mi je žao!...al nema veze...
Svi koji me poznaju, zanju da nisam apsolutno ništa izmislila ...pa su se mogli prepozati na kavicama, po SMS-ovima.... isto tako znaju da sam za mene poprilično otvoreno o svemu...pa i osjećajima! Zbog svojih emocija sam počela tipkat....zbog njih i prestajem! ...Što se više trudim usrećit druge...to u meni veći čemer i jad!!!...

Sad me to počelo previše uznemiravat!

Vi ne znate....da su uvijek 3-4 posta napisna unaprijed i da se sami objavljuju! Rijetko kad sam intervenirala i to mijenjala....
...eto....ostalo je još 15-ak postova za objavu
Neka se objave sami...bez mene... (...a naročito uživajte u postu kojeg sam onda izbrisala...)...žao mi je ...i žao mi .... (khm)...ma koga briga!!!!.....


Odoh ja...uživat u svojim kavicama na „svoj“ način

Image Hosted by ImageShack.us

....i pjesma za kraj.... Ne zaboravite da je svaki kraj uvijek početak nečeg novog....dakle veselimo se!!!
osim što mi se pjesma uvijek jako sviđala...sviđa mi se i spot...jer on na kraju plače!!!!!



Johnny Depp "The Man Who Cried" - "Time To Say Godbye"

Vratit ću se kad progutam sve svoje emocije.... (kažu da blizancima to lako ide!:))))))))))
do tada budite dobri i tipkajte pristojno .... i pazite....vještica uvijek sve zna!!!!

Split, 18.11.2006.


- 22:22 - Gukni ako si faca (29) - #

<< Arhiva >>