srijeda, 25.10.2006.

....glupa putovanja!!!!.. headbang ...

...tko je vidio putovat???... samo ti se neke čudne stvari događaju usput...
Zbog prevelikog posla dogodilo mi se da sam jedne sastanke dogovarala za srijedu, a putovanje za 18.-ti u mjesecu...(nije mi palo na pamet da se radi o istom danu).. onda je zbog prevelike gužve odlučeno da se ja nekako snađem za prijevoz.... i kad me neko nije tio vozit, ja našla žensku da mi bar pravi društvo na putu!

..dakle...moj bus je krenio točno u 13,00 sati a ja sam još bila u uredu i primala zločeste SMS-ove tipa: „pazi...bus....bježi...“...itd... (a ženska je u busu vrištala što je sama)

Tada sam našla zgodnog i lijepog tipa u Mercedesu (naravno) i došla do Zadra, 2 sata prije busa!... (usput je bila i kavica sa istim....zar ste sumnjali) ... U Zadru sam lijepo ručala u jednom još ljepšem restoranu, na autobusnom kolodvoru popila lošu kavu i dočekala autobus na koji sam zakasnila.... Opet SMS-ovi tipa „...još 2 metline stanice....pa onda još 3 metline stanice.....“

Previše bi bilo pričat što je bilo usput...da nisam ušla u svoju hotelsku sobu...a tamo upozorenje: „Molimo Vas da ne pušite u krevetu!“

...OK....neću!. i tako sam ljuta na neke tamo...i odo ja na recepciju najavit ručak..Tu srela svoju kolegicu koja je isto najavljivala svoj ručak...i sve je bilo u redu dok nisam došla do restorana gdje me glupa konobarica zaustavila i rekla
- Vi nemate pravo jesti!
- Kako nemam, pa jutros sam u 9 naručila ručak?
- Ne, niste i ne možete u restoran!
- Kako ne mogu u restoran jesti za svoje novce? – ja u šoku
- Pa ne možete jer Vas nema na listi!
- Dajte gospođo, pa kolegica i ja smo skupa naručile ručak
- Ona može, Vi ne!

...Sve bi to bilo divno i krasno da se ne radi o jednom poznatom i eksluzivnom hotelu u našem najpoznatijem ljetovalištu! Konobarica se svađa sa gostom!!!!... tek nakon par minuta, pridružio nam se i šef restorana, s kojim sam se na mote dogovorila da idem ručat i da će me račun čekat na recepciji. (...ali konobarici ni on nije smio kontrirat!!!???)

Kolegica me upitala:
- a zašto ne želiš sad platit ručak?
- Zato jer su me naljutili, platila ga danas ili sutra meni je svejedno...al sad im ne dam gušta


Iako nisam ništa potpisala...jer bi bio red da potpišem račun za ručak.... račun me uredno dočekao na recepciji... i dok sam tako opuštena pijuckala kavu (...opet u dobrom društvu...) dojuri kolegica:
- Meni su naplatili dva ručka!!!!!
- Pa to je u redu kažem ja, zato su te i pustili u restoran!

...ajme ja se opet razbrbljala i skrenila sa teme..... (u srijedu koja dolazi je opet isti kupus.... opet moram bit istovremeno na 2 mjesta istovremeno 400 km udaljena jedno od drugog)...mrzim srijede....


- 09:13 - Gukni ako si faca (41) - #

<< Arhiva >>