nedjelja, 15.10.2006.

....subotnja kava ....hvala na brizi....

Dakle....
petak večer, oko 23 sata, na jednom gmailu stiže poruka na čavrljanju:
- Sutra ustaješ u 9 da ne zakasniš na kavu?
subota ujutro, 10,30, na drugom gmailu stiže poruka na čavrljanju:
- A šta ti radiš ovdje, zašto nisi na kavi????

...brže bolje sam se sredila i odjurila...ne na tržnicu nego ravno u kafić (da ne zakasnim)
- Alaaa ljube, eto teee! - vikne konobarica sa šanka
- Dan ti! Hoćeš????
- Ma hoću ljube, dok ti doneseš kolačić, ja šantrana defešto ću ti zbaučit kavu s puno ljubavi!

...otrčala sam do pekare i kažem prodavačici da mi da najbolji kolač za nju koja mi je išla "zbaučit" kavu..i pitam je što to znači?
Prodavačica je ostala u čudu i kaže da je ona i tako šantrana pa da ko živ razumije o čemu ona priča.

kad sam se vratila s kolačićem, stvarno me na stolu čekala kava!
- Kakva je ovo kava?
- A zbabučena, kaže ona ????

Kava je bila stvarno dobra...sa puno ljubavi...i nije mi ju naplatila! Al sad ja Vas pitam što je on uopće radila s mojom kavom?....što to znači "zbabučit" i "zbaučit"


- 08:08 - Gukni ako si faca (25) - #

<< Arhiva >>