ponedjeljak, 02.10.2006.

....ti znaš najbolje....

....ili....još jedan poziv na kavu..... Image Hosted by ImageShack.us


...petak popodne....zvoni telefon

- hej!....kad ćeš imat vremena da idemo na kavu?..poziv stvarno obećava...da nema nastavka
- znaš, već mjesec dana kupujem srebreni lančić i nigdje ga nema, pa bi bilo dobro kad bi TI otišla samnom po dućanima...tebi će sigurno dat ono što meni treba.... osim toga, ti znaš najbolje izabrat!

...koliko takvih poziva dobijem dnevno, tjedno, mjesečno.... i uvijek je slijedeći tekst:

- dajte molim Vas pomozite...jer vi ste mi jedina nada, a osim toga rekli su mi da vi znate najbolje..

i onda kad upreš iz petnih žila da čovjeku pomogneš....dobiješ slijedeću rečenicu

- ma ko je donio takav Zakon!!!... pa šta oni misle...ko to može....kako Vas nije sram tako nešto tražiti od mene... ( i sve dalje je cenzurirano - odnosno nije za javnu objavu)

Ovaj post je ispiriran iridinom pričom o Jupiteru u kojem za mene kaže "da ću pomoći drugome... i koji se bore uvjek za pravednu stvar, čak i ako je to na njihovu štetu... " Image Hosted by ImageShack.us

.....dakle....da rezimiram....SAMO ME TLAČITE, GNJAVITE, MALTRETIRAJTE ...radite od mene što god hoćete....jer ja znam najbolje, a i tako mi je sve to u zvijezdama zapisano!!!...

- 19:08 - Gukni ako si faca (14) - #

<< Arhiva >>