lutanja 2

petak, 03.03.2023.

U tvojoj sam glavi

Kad vrijeme postane prekratko za maštanja. I kad se spuste teške zavjese od flanela na pozornicu od života. Kad se čini da nema putokaza koji navode na pravu stranu. Kada vjetrovi na trenutak zastanu.
Kada pred spavanje na tvoja vrata pokuca stih. Pomalo nestvaran, žestok a opet tako nježan i tih. I dobro znaš da nije od Pabla Nerude i nije pisan krvlju Jesenjina. To sam samo ja, taj boem zbog kojeg ti se ponovno nosi haljina.
Taj lik sam u tvojoj glavi što neprestano priča, što te na grijeh navodi. Onaj što ti podvaljuje rime, što te stalno zavodi. Tužnog harlekina ona vedra strana. Tvoje vode mirna brana.

"Ti osmjehom bojiš moj tmuran dan. Ja stihom budim tvoj nestali san".

03.03.2023. u 11:18 • 13 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.