lutanja 2

utorak, 28.02.2023.

Posebna

Meni si bila posebna. Od prvog dodira. Do zadnje ružne izgovorene riječi. Posebna. Kao da je Bog dao mi moć da te vidim drugim očima. A kraj je došao onako kako to samo on zna. U jednom trenutku. Kao da imaš sve a da ništa imao nisi. Ali meni si bila posebna. U tvome oku igrala se jesen. U grudima sva bol svijeta. I maslačak koji leti nošen vjetrom. Posebna. Moj stih bez rime. Žena kojoj više ne želim pamtiti ime.
Ali meni si bila posebna. Onaj korak u snijegu koji nismo napravili. Kule u pijesku koje nismo radili. I jedna kuglica na smreki. Posebna. Dah na vratu koji me škaklja. Ključ u bravi od hotelske sobe. Jedan korak od pakla, jedan od vječne slobode. Posebna. Moja pjesma, moj strah. Žena kojoj tako je pao grah...


28.02.2023. u 13:57 • 8 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.