lutanja 2

petak, 02.12.2022.

Manipulator tvojih snova

Manipuliram tvojim snovima kao da su od prhkog tijesta napravljena. Vodim te po tamnoj strani. I dobro pazim da uvijek budemo sami. Mojim riječima gradim tvoje kule. Stihovima sapleo sam zlatni kavez oko tvog života. I doveo te na rub bankrota. Manipuliram tvojim snovima kao da su za jednokratnu uporabu. Podredio sam sve tvoje ciljeve potrebama mojim. I profurao laži kojima te hranim, kojima te pojim. Promijenio sam bravu na ulaznim vratima. Na prozore stavio crna stakla. Doveo te na stražnju stranu pakla.
Manipuliram tvojim snovima i dobro to radim. Neponovljiv je osjećaj vlasti nad nejakom žrtvom. Znam da zbog mene osjećaš se mrtvom. Ali ja sam manipulator tvojih snova. Taj gad u odjelu od tvida. Isti onaj koji veže za krevet, koji te skida. Manipuliram tvojim snovima. Sexom. I drogama.

02.12.2022. u 13:40 • 23 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.