lutanja 2

petak, 26.04.2019.

Tko je taj

Tko može uzeti pastele i jednim potezom na papiru promijenit tok rijeke. Sjeni napraviti sjenu. Tko može svaki madež s tvoga tijela staviti u boje akvarela. Tko je čovjek što može urezati lik u stijenu. Od jednog rebra napraviti ženu. Tko je taj što se usudi da tkanjem u noći ljubav probudi. Tko to ima toliku moć da sav bijes pokretom tijela pretvori u nježni ples. Tko može gitari udahnuti dušu. Od riječi stvoriti stih. Tko može biti kao proljetni pljusak buran i snažan a opet tako miran i tih. Pokaži mi tog što na zidu može nacrtati najljepši grafit. Od najgoreg šunda stvoriti hit. Tko je taj što koncem veže zlatni vez. U boci gradi brod. Tko je taj čovjek što tisućama zvijezdi ukrasio je svod.


21. kolovoza 2014. ·

26.04.2019. u 09:54 • 8 KomentaraPrint#

četvrtak, 25.04.2019.

Samo za nju

Kada se probude grane stare murve i kad nad Trgom zazvone zvona crkve Svih Svetih. Kada se prvi kupski čamci na rijeci pojave. Ptice se pjevom jave i proljeće šansu ponudi ... Ona zabludi ... u neki svoj tužni crno bijeli film. I navuče zastore od teškog flanela. Ostavi pjesmu da čeka ispred tunela. Sakrije pogled u mrežu svog srama ... i sve one igre što su bile među nama... pospremi u kut. Lipanj kad donese dah toplog ljeta ona nacrta oblik svog posebnog svijeta na karti svemira. I nestane kao kad kiša obriše kredom pošarano srce na asfaltu. Mogu tada ostavljati stihove kao putokaz ... jer znam potražit će me kada dođe mraz. Ona je dijete jeseni. Žena zime. Strast njeno drugo je ime. Pomalo tužna. Tiha. Sjetna. S prvim taktovima rujna postaje konkretna. Divlja. Luda. Dio moje vječne ljubavi. Dio moga bluda.

25.04.2019. u 15:43 • 3 KomentaraPrint#

srijeda, 24.04.2019.

Tref

Oluja
Uragan
Sve u meni a ja sam
Lagan prst na okidaču
Na stolu karta dama tref
Ljudi kažu: "Neće. Sve je blef"
Tebe nema
Ohola i kruta
Ne znaš ti ovog stranca što u meni luta
Ljubavnik jednom i nikad više

24.04.2019. u 11:32 • 4 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.