lutanja 2

srijeda, 10.10.2018.

Pozdrav magli

Pun gorčine i ljutnje salutiram jutru i magli što se diže. U oku sumnja otvara suzama svoj križni put. Bacio bih kamen prema nebu da pogodim tamo nekog tko to sve slaže kao da je Bog. Ali osjećam nemoć u rukama. Osjećam samo težinu što me veže poput okova. I glad satkanu od osvete. Zaboravljam sve dobro što je bilo. Takve stvari danas mogu strpati u dlan. I kada bio sam s njom, ja ustvari bio sam ... sam. Znam da nevjera nije kotač da se otkotrlja niz breg. Nije ni prepreka. Nije kraj. Ali šutnja, šutnja ubija polako. Šutnja od mene stvara krvnika i diže mač. Zbog toga jutros ja sam pun gorčine i ljutnje i salutiram magli što se diže.

10.10.2018. u 09:12 • 19 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.