lutanja 2

četvrtak, 04.10.2018.

Domovina

Skinite mi se s kurca lažni ljudi
Dosta je bilo te parade
Jedino On može da mi sudi
Ovaj život ionako nema nade
Padaju jedan za drugim heroji
Neki od sramote a drugi od gladi
Tko ostane mrtve će da broji
Sve mi se ovo već previše gadi
Ja ostajem ovdje dok odlaze mladi
Ja ostajem na svojem a kao u tuđini
Ostajem u zemlji s parolom na fasadi
"Ljaše krvcu domovini"
Skinite mi se s kurca lažni ljudi
Proleteri i vladari
Bit će rata kad narod poludi
Bit će rata kad narod iskrvari
A ja ostajem ovdje pod jabukom starom
Ostajem gdje bura grane vije
Kao nekad s puškom, krunicom i gitarom
"Dok mi živo srce bije"

04.10.2018. u 10:32 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.