lutanja 2

četvrtak, 05.07.2018.

Trokut i krug

U trokutu tvom vatra. Mome krugu ne nazire se kraj. U ruci držim potrgani štap. U pogledu skrivam svih probisvijeta fuliraj. Moj kaput ima miris naftalina. U džepu nosim karte bez herc dame. Moje ime je nemir ... i želim se spustiti na tvoje rame. Poput bisernih perli skliznuti kroz otvor negližea. Na tijelu tvome ostaviti trag. Potpis. Bio sam ovdje ... tvoj osobni mali vrag. U trokutu tvom vatra. Mome krugu ne nazire se kraj. Na glavi stari šešir. Na usnama drhtaj. Neki misle da sam vjetar. Mnogima nisam drag. Molim te ne puštaj me unutra. Ne dozvoli da pređem prag. Jer imam pregršt snova sakrivenih u rukavu. Prstohvat grijeha. Dvije kapi strasti. Zovu me još i nemir koji nema časti. Dođem kada se najmanje nadaš. Životom se zaigram kao ljuljačkom u parku. Nagovaram na blud. Ponekad sam samo umorni pjesnik a ponekad razigran i lud. U trokutu tvom vatra. Mome krugu ne nazire se kraj.

05.07.2018. u 11:51 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.