lutanja 2

petak, 15.09.2017.

Tvoje ime

Nisam tvoje ime stavio na ruku. Nisam provukao ga pjesmom. Stihom. Nisam rekao ga vjetru. Napisao na zidu. Šapnuo Bogu. Nisam tvoje ime nosio na vratu. Dao da klizi suzama. Leti s oblacima. Nisam tvoje ime davao snovima. Puštao ga rijekom. Ostavljao na zidinama starog grada. Nisam tvoje ime skrivao na parkingu Masarykove. U krošnji kestena. Fontani na starom placu. Nisam ga govorio. Vikao. Nisam. Nisam tvoje ime stavio na ruku.

15.09.2017. u 20:39 • 6 KomentaraPrint#

četvrtak, 07.09.2017.

Putovanje

Ne vjerujem ni jednu riječ Hansa Christiana Andersena jer moj život više nalikuje knjizi Dante Alighieria. Iako ponekad sanjam Jane Austen priznajem da ispijam konjak u društvu Honoré de Balzaca. Jednom mi je prišao Samuel Beckett i pitao me zašto nikada nisam mogao smisliti gospodina Boccaccioa. Odgovorio sam u stilu Jorge Luis Borges i krenuo svojim putem kao što bi to napravila Emily Brontë. Znam da možda nisam Albert Camus ali se u svom gradu ipak osjećam poput stranca. Najbolje od sebe dajem kada pomislim da sam Paul Celan ili Miguel de Cervantes. Ponekad mi u noći dođe da nekamo otputujem pa nazovem Louis-Ferdinand Célinea i pitam ga hoće li i on ići sa mnom. Tada znam da ću ugledati Geoffrey Chaucera i Čehova na ulazu u moju zgradu. A Joseph Conrad, Charles Dickens, Denis Diderot i Alfred Döblin kartat će belu u zadimljenom kafiću dolje niz staru Vlašku. Moj najbolji prijatelj Fjodor Dostojevski predložit će da zajedno ispratimo Federica García Lorcu i vratimo se u da nazdravimo Gabrielu Garcí Márquezu. Već lud od svojih snova hvatam se za zadnju slamku spasa i vičem na Gogolja. Moja zadnja šansa je stari drug Ernest Hemingway. Ako mi ni on ne pomogne neće ni Nabukov, ni Orwell.

07.09.2017. u 09:46 • 11 KomentaraPrint#

srijeda, 06.09.2017.

Kopi luwak

Povedi me na neko tamno i tiho mjesto
Daj mi da probam Kopi luwak
I onda mi radi sve što želiš

A znam da ti mašta nije strana

I ne vjeruj pjesniku koji nosi kratke hlače

06.09.2017. u 20:42 • 4 KomentaraPrint#

nedjelja, 03.09.2017.

Ime

Svaki dodir na tvome golom tijelu nosi neko drugo ime. Jedno za bol. Drugo za tugu. Ime za jutro. Kišu. Tamu. Jedno za laž i za ostavljenu damu. Za ponoć na starom placu. Za nebo iznad grada. Ime za vjetar. Pjesmu. Jesen. Sonatu. Svaki dodir na tvome golom tijelu nosi neko drugo ime. Ime za rijeku. Zvijezdu. Bijeg. Ime za otvorena vrata. Svaki dodir na tvome golom tijelu nosi neko drugo ime. Broda u magli. Plišanog zeca. Ime kojim nazivaju se djeca. Svaki dodir na tvome golom tijelu nosi neko drugo ime. Ponekad za ljubav. Ponekad za grijeh. Jedno ime za suze. Drugo za smijeh. Svaki dodir na tvome golom tijelu nosi neko drugo ime.

03.09.2017. u 14:38 • 12 KomentaraPrint#

subota, 02.09.2017.

Les Larmes Sacrees de Thebes of Baccarat

Ostao je samo trag Baccarata
Sakriven na udaljenom dijelu moga vrata
I slika žene
Na krevetu ispružene
Jedna kap velika poput mora
Ljubomora
Ispisan stih na otkinutom papiru
Ostavljena ruža na klaviru
Samoća
Tišina
Čaša ispijenog London Dry Gina
Ostao je samo trag Baccarata
Taj miris opijata
Ljubav u zagrljaju tuge
Vrijeme za neke druge
Kao neka tamna zora
Ljubomora
Les Larmes Sacrees de Thebes of Baccarat

02.09.2017. u 11:21 • 10 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.