lutanja 2

ponedjeljak, 27.06.2016.

Igra

Zaigrao sam se bojama na tvojim golim grudima. Zaigrao sam se maglom. Taštinom. Zaigrao sam se vinom. Srcem. Zaigrao sam se sjenom. Jednom ženom. Strašću njenom. Zaigrao sam se tobom. Slobodom. Trenutkom tišine dok ljubim ti obline. Grijehom... I provukao sam neki svoj filing. Svoj šarm. Natjerao da upali se crveni alarm. Da zvona na uzbunu zazvone. U kas pognao tvoje hormone. Nacrtao ti na trbuhu svojim jezikom krug. Naplatio dug. Obljubio te cijelu ... u tom od života napravljenom tunelu. U kutiji od kartona. Pokraj tisuću upaljenih lampiona. Zaigrao sam se bojama na tvojim golim grudima. Zaigrao sam se maglom. Stihom. Pjesmom o tebi. O nama. Zaigrao sam se na tankim granama. Dopustio ljubavi da me podvede. Zavede. Da me namami. Omami. Potkupi. Udari. Da me zatvori. Prevari. Zaigrao sam se bojama na tvojim golim grudima....

27.06.2016. u 11:17 • 14 KomentaraPrint#

četvrtak, 23.06.2016.

Moje tijelo nije hram

Moje tijelo nije hram. To je krčma u kojoj kartaju belu ... seoski župnik, kočijaš i dva brata kulaka. Moje tijelo nije hram. U njemu nema milosti za tugu. Nema vremena za bol. Moje tijelo nije kruh, voda i sol. Moje tijelo. Moje tijelo nije hram. U njemu svaki konjušar ima svoju temu. Svoje mjesto za šankom. Moje tijelo je kao hod po ledu .... vrlo tankom. Moje tijelo nije hram. To je krčma gdje kartaju belu.

23.06.2016. u 12:09 • 7 KomentaraPrint#

utorak, 21.06.2016.

Na mom ramenu

Na mom ramenu još uvijek su one dvije zvijezde. Male. Plave. Tintom nacrtane.

21.06.2016. u 14:44 • 6 KomentaraPrint#

petak, 17.06.2016.

***

Da sam zna što danas znam mnoge pjesme nikada ne bi bile napisane!

17.06.2016. u 09:38 • 7 KomentaraPrint#

petak, 03.06.2016.

Nisam on

Ja nisam on. Nisam onaj kojemu sve si dala. Nisam čovjek koji radi krivu stvar. Ja imam drugačije srce. Drugu dušu. Još uvijek sam onaj ist licitar ... Ja nisam on. Nemam možda spretne ruke. Nemam takav pogled na svijet. Jednima sam razigrano dijete, drugima probisvijet. Ja nisam on. Ne traži ga u meni. Ja ne znam lagati da pripadam nekoj drugoj ženi. Ja nisam on. Nisam onaj kojemu sve si dala. Ja sam sanjar. Vječita budala. Ja nisam on. U meni nema laži. Ne stanuje tama. Ja sam onaj kojeg potražiš kada ostave te svi, kad ostaneš sama.

03.06.2016. u 14:44 • 10 KomentaraPrint#

srijeda, 01.06.2016.

Kada prošlost navrati

Htio sam ti napisati nekoliko citata o prošlosti. Kada sam bolje pogledao svi govore da ostaviš prošlost, da zaboraviš, da prođeš pokraj nje kao da je nikada nije ni bilo. Zastao sam. Zamislio se. Koji da odaberem? Možda ...Oproštaj ne mijenja prošlost, ali pruža šansu u budućnosti. Ili kako bi rekao Melvile:"Prošlost je lektira o tiranima". Onda sam se vratio starom dobrom Čajkovskom koji je rekao da ... prošlost treba odžalovati. Na kraju sam možda trebao napisati pjesmu.Onu koja zna što je prošlost. Ali tko sam ja da ti to napišem. Kako da ti govorim da zaboraviš prošlost kada sam u toj prošlosti i ja. Znam da ispadam sebičan kada to kažem. Možda i prepotentan. Licemjeran. Ima jedan dio prošlosti koju smo prohodali zajedno i ne mogu protiv sebe reći olako ... Zaboravi. Neću ništa od toga staviti na papir. Neću potegnuti iz boce rakiju. Neću pustiti suze da naprave put. I neću napisati pjesmu. Ostat ću tvoj. Onaj isti zaigrani dječak što donosi ružnu koju ostavljaš na snijegu. Onaj vjetropir koji te nagovara da okitiš bor pod vedrim nebom. Ostat ću čovjek koji daje ti krila da poletiš. Onaj koji te voli kao što te nitko nikada volio nije. Budi svoja. Ista kakva si sada. Ne zaboravljaj prošlost već ljude koji nisu vrijedni da se nađu u njoj. I vjeruj mi prošlost ti više nikada neće s tužnim rimama pokucati na vrata.

01.06.2016. u 14:27 • 8 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.