lutanja 2

utorak, 05.04.2016.

Pogledaj večeras u moje oči

Pogledaj večeras dobro u moje oči. Možda postavim ti pitanje što vidiš…Usamljenog čovjeka? Bijesnog psa? Potrošenog boema? Možda vjetar što se sakrio i samo drijema. Pogledaj večeras dobro u moje oči. Ima li u njima svijetla? Vlada li tama? Pleše li sjenka s đavlom? Ili od duše ostala je samo krama? Pogledaj večeras dobro u moje oči. Suza? Dvije? Od ironije napravljen put? Odbačen i slomljen neki prut? Pogledaj večeras dobro u moje oči. Možda postavim ti pitanje što vidiš…Ljubav u medaljonu od bronce? Grijeh što lomi na dva dijela? Prazninu? Ili vidiš ludu igru golih tijela? Pogledaj večeras dobro u moje oči. Vatra? Snovi? Tisuću boja? Spoznaja da nikada nećeš biti samo moja?

05.04.2016. u 12:58 • 15 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.