lutanja 2

utorak, 23.02.2016.

Nisam

Nisam više pjesnik. Ni usamljeni svirač s gitarom. Nisam više ljubavnik što te krade. Nisam ni čovjek s onim posebnim darom. Nisam svemir. Nisam centar svijeta. Nisam tvoja tuga. Nisam sjeta. Ja nisam više prijatelj vjetru. I ne držim u rukama stih. Nisam vrijeme da pregazim prošlost. Nisam oprost koji tražiš od svih. I nisam više tama. Nisam krotitelj sna. Nisam šarena laža. Pod tvojim prozorom to nisam ja. Nisam osmjeh. Nisam dobro jutro. Nisam laku noć. Nisam oluja u tvome srcu. Ja više nemam toliku moć.

23.02.2016. u 17:49 • 9 KomentaraPrint#

četvrtak, 18.02.2016.

... a meni treba Zaborav

Od svih ratnika najjača su dva - vrijeme i strpljenje

18.02.2016. u 10:33 • 7 KomentaraPrint#

srijeda, 17.02.2016.

Znam da dužan sam ti pjesmu - arhiva

U ovaj tmurni, kišni dan doro mi ide kopanje po arhivi ...

Znam da dužan sam ti pjesmu
Jer si dugo u redu čekala na još malo mene
Dok sam prodavao u stihove zamotane snove
*
Dužan sam ti pjesmu
I dodir vjetra na rubu stijene
Dužan sam ti ples ... tvoje lice naslonjeno na mene
*
Dužan sam ti note što se kriju na gitari
Dužan sam ti srce
Srce što imaju samo najbolji licitari
*
Dužan sam ti pjesmu
I riječi
Poljubac na hajdučkoj česmi
*
Dužan sam ti putovanje
U šarenom papiru sakrivene sanje
I ples
*
Znam da dužan sam ti pjesmu

17.02.2016. u 13:16 • 4 KomentaraPrint#

utorak, 16.02.2016.

Alegorija niti

Alegorija satkana od srebrnih niti iz haljine njene
Miris prženih badema
Na platnu trag sive boje
Dokoni vjetar rasipa pjesmu po tepihu od iglica bora

U čaši vina brodolom života

Ogrnuo sam tišinu da ne ozebe
Kao osuđenika na stratištu nepreglednih sjena
Svojom taštinom vezao sam pravdi oči i oteo vagu
Dušu sam bez duše odavno darovao vragu

A otrovni je bršljan raspleo se po zidu
I u njenom pogledu ostavio tamno zelenu koprenu
Ispisani stih
Još uvijek volim tu ženu

16.02.2016. u 20:00 • 4 KomentaraPrint#

petak, 12.02.2016.

Škrtac

Lice lažnog osmjeha. Graciozan stav. Bezgrešni anđeo. Ukroćeni lav
Sve te biserne perle i noći od satena ne mogu sakriti da samo je žena.
I da ispod maske od velura ... vlada bura.
Ta pustolovina života.
Strast tamne strane.
Tuga koja prekriva tek zarasle rane.
I jedan titraj, otkucaj srca.
Ljubav koja se pretvara u Moličreovog škrtca.

12.02.2016. u 11:35 • 8 KomentaraPrint#

srijeda, 10.02.2016.

Gitara

Gitara nije više moj prijatelj, suputnik, društvo u usamljenim noćima. Postala je protivnik dostojan borbe. Svakim stihom me napada, ubija, probada. Njena svaka nota uzima oružje koje zove se balada. Baca me u tugu. U bol. Lagano me ranjava. Otkida dio po dio duše. Njeni okovi me sve više stežu, guše. Gitara pobjeđuje. Dobiva bitku ali ne i rat.

10.02.2016. u 10:08 • 5 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.