lutanja 2

subota, 26.12.2015.

***

Više ne mogu napisati pjesmu
I svaki stih mi je stran
Ona ukrala je sve iz mene jednom kad ušetala se u moj san

26.12.2015. u 17:58 • 9 KomentaraPrint#

subota, 05.12.2015.

Nitko više ne zna zasvirati u violinu kao on

Nitko više ne zna zasvirati u violinu kao on. Natjerati žice da zaplaču. Poput Don Quijota pronaći svoju vjetrenjaču. Od noći tamu krasti. Umrijeti zbog strasti. Nitko više ne zna zasvirati u violinu kao on. Tugu stvoriti u trenu. Voljeti samo jednu ženu. Biti sjeta. Čovjek s nekog drugog svijeta. Nitko više ne zna zasvirati u violinu kao on. Stihom se na stih okomiti. Hrastu grane polomiti. Sa životom tjerati šalu. Od smrti napraviti budalu. Nitko više ne zna zasvirati u violinu kao on.

05.12.2015. u 15:09 • 9 KomentaraPrint#

utorak, 01.12.2015.

Znaš li tko sam ja

Ja nisam pjesnik koji može u jednom dahu napisati mjesečevu sonatu. Ni Tolstoj da bih onako govorio o ratu. Nisam ljubavnik što podaje se svakoj ženi. Gladijator u areni. Nisam slikar što stvara portrete. Ni zamusano, razigrano dijete. Ja nisam vitez svijetla. Vitez tame. Ja sam čovjek koji treba tvoje rame. Tvoj zagrljaj. Poljubac. Jednu riječ. Čovjek za kojega ljubav nije utrka, nije meč.

01.12.2015. u 20:36 • 6 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.