petak, 22.09.2006.

kUdA ovAj SvIjET idE?BUdiMpesTA 1.diO...

HELLO!!!!!!!!!!!!!!
Ja sam evo u divnoj Budimpesti,gradu na Dunavu,suncan je dan,sve je puno turista od veselja se pale auti i razbijaju kuce...Da li to tako nekako izgleda na tv-u ili jos gore???Pokazani su prosvjednici,divljanje,razbijanje,paljenje automobila (ma dobro da nisu pokazali grad u plamenu...),a ovdje,iako je prema izvjestajima s tv-a tesko u to povjerovati,mir,tisina,spokoj,ljudi idu na posao,u skolu,jedu i piju....Istina doslo je do manjih incidenata ispred parlamenta i televizijske kuce ali nista znacajnije,nista vazno sto bi moglo prosjecnom gradaninu poremetiti monotonu rutinu ili nesto znatnije utjecati na njegov zivot.Sto televizija moze napraviti i do cega u principu mediji mogu dovesti,jer upravo su oni i zakuhali cijelu situaciju.Prvo su u javnost pustili vijest o pametnoj izjavi njihova jos pametnijeg premijera,sto je naravno kod nekih ljudi koji su direktno bili povezani s pitanjem o kojem je on lagao,izazvalo burnu reakciju,pa su odlucili malo podici glas.No sada prema zadnjim informacijama iz Budimpeste vecina tih prosvjednika je bila iz neke navijacke skupine koji dolete poput muhe na govno na svako mjesto gdje ima tucnjave,malo vatre i ludih izjava!!!!A onda kao da nije dosta sto su mediji vec napravili pomutnju,jos i objavljuju slike iz Budimpeste kao da je ovdje revolucija (kako bi rekao jedan moj poznanik,ako ga tako mogu nazvati).Vjerojatno su nasli jedan jedini zapaljen auto u cijelom gradu i sada su od toga napravili cijelu frku i zapalili cijeli grad.Ljudi me iz Zagreba zovu i pitaju da li sam dobro,hocu li ici doma,da li me napadaju i slicne gluposti....Ma dajte molim vas ohladite se svi jer ovdje sve u redu jer me izjava gospona premijera nije spasila od dizanja u 6:45 i neprestanog,glupog dobro jutro moje odgajateljice....da zao mi je ali ovdje je sve normalno,nema nista senzacionalno i nista novog...nastavlja se....

pusa pusa

- 21:01 - Tvoje riječi ( 7 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.