utorak, 22.08.2006.

KraJ JE blIZu....

Hello svima...
Evo ja se opet malo javljam da me ne zaboravite(iako po broju komentara vidim da vec jeste...).Samo sam htjela napomenuti da se pocetak nove skolske godine blizi kao uragan i da cemo za 2 tjedna u ovo vrijeme sjediti u smrdljivim skolskim klupama i slusati nervozne profesore kolko smo losi i nis koristi...Da svake godine ista prica...Svake godine iste glupe fore koje nam prodaju,oh come on PRESTANITE NAS ZAJEBAVATI I NABIJATI NAM NA NOS KOLIKO SU NASI STARCI VISE UCILI OD NAS I KAKO SU NAMA SMANJILI GRADIVO NA POLA.....E da a najbolja je ona da u drugim drzavama uce vise od nas...HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHroflroflroflnutzujoludMOS SI MISLITI!!!!!!!!!!!!!pa ameri ni ne znaju gdje se nalazi hrvatska,a ja moram znati svaku jebenu pustinju i svako selo u Americi a da ne govorim o poljoprivredi ili gospodarstvu...koga oni to zavaravaju ja fakat ne znam...madheadbangburninmad
Ovako sad sam se malo izivila pa mogu napisati zaista sto sam htjela,a to je:

POPIS STVARI KOJE TREBATE NAPRAVITI PRIJE POCETKA SKOLE:
1.za dobra stara vremena naci se sa frendovima iz osnovne...
2.otici na bar jos jedan posteni party...
3.potrositi svu preostalu lovu na mobu na razgovor s ljudima s mora (osvjeziti sjecanja)
4.nogirati ''ljetnog decka''
5.otici u kino i pogledati neki glupi film kako bi se mozak mogao pripremiti na jos gljuplje stvari koje sljede kada udes u divnu,mirisnu skolsku zgradu...
6.sklopiti ugovor sa starcima o kriterijima kaznjavanja za sljedecu skolsku godinu
7.pokusati napraviti popis stvari kojih se odricete u novoj skolskoj godini(npr.probat cu ne psovati profesoru sve po redu,otici cu kod ravnatelja samo 2 puta,prevarit cu decka samo ako zaista to bude zasluzio mislim ako bude ruzniji od prilike koja stoji predamnom u odredenom trenutku..)

Evo to bi bilo to...zelim vam puno uspjeha u novoj skolskoj godini,ma znate ono sto vise zajebancije,gluposti,dobrih provala i sto manje ucenja...

POZDRAFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!!!!partypartywavethumbupparty

- 20:33 - Tvoje riječi ( 3 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.