Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

Život jedne kvartovske cure iz Zagreba...
Moji najdraži und Ich... party


Moj mail: sismis1@gmail.com
MSN:
krejzisismis@hotmail.com


Najdraži blogeri:
* Majena*
-SARA-
*Val*
::Tea::
-Mija-
-Luka-
*Spašena duša*
-Ledena-
Jelena...
Kučka u starkama
Marko
Trla... ;)
knez


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

*Volim te…
ne zbog toga što si ti,
već zbog toga što sam ja
kad sam pored tebe.

*Ni jedna osoba
ne zaslužuje tvoje suze,
a ona koja ih zaslužuje
neće te rasplakati.

*Samo zato što te netko ne voli
onako kako želiš,ne znači da nisi voljen
cijelim njegovim bićem.

*Najgori način na koji
ti netko može nedostajati
je da sjediš pored njega
i znaš da ga nikada nećeš imati.

*Nikada se ne prestaj smijati,
čak ni kada si tužan.
netko će se možda zaljubiti
baš u tvoj osmijeh.

*Možeš biti samo
osoba na ovom svijetu,
ali za nekoga ti si cijeli svijet.

*Nemoj provoditi vrijeme
sa nekim kome nije stalo
provoditi ga s tobom.

*Možda Bog želi da
upoznaš mnogo pogrešnih ljudi
prije nego što upoznaš pravog
i na tome ćeš mu,
kad se todogodi, biti zahvalan.

*Ne plači zato što je završilo.
veseli se zato što se dogodilo.

*Ne opiri se toliko.
Najbolje stvari se događaju
onda kada ih najmanje očekuješ.



# # # # # # # #
When I look into your eyes
I can see a love restrained
But darlin' when I hold you
Don't you know I feel the same

'Cause nothin' lasts forever
And we both know hearts can change
And it's hard to hold a candle
In the cold November rain

We've been through this auch a long long time
Just tryin' to kill the pain

But lovers always come and lovers always go
An no one's really sure who's lettin' go today
Walking away

If we could take the time
to lay it on the line
I could rest my head
Just knowin' that you were mine
All mine
So if you want to love me
then darlin' don't refrain
Or I'll just end up walkin'
In the cold November rain

Do you need some time...on your own
Do you need some time...all alone
Everybody needs some time...
on their own
Don't you know you need some time...all alone

I know it's hard to keep an open heart
When even friends seem out to harm you
But if you could heal a broken heart
Wouldn't time be out to charm you

Sometimes I need some time...on my
own
Sometimes I need some time...all alone
Everybody needs some time...
on their own
Don't you know you need some time...all alone

And when your fears subside
And shadows still remain
I know that you can love me
When there's no one left to blame
So never mind the darkness
We still can find a way
'Cause nothin' lasts forever
Even cold November rain

Don't ya think that you need somebody
Don't ya think that you need someone
Everybody needs somebody
You're not the only one
You're not the only one

guns n roses-november rain
# # # # # # # #

ne postoji ništa ljepše
od jutrom te vidjeti
uz sebe
sklupčanu šaku dječjih šminki
golih nogu
utrnutih odavno

zajedno ćemo otjerati mrave
mirisom tk opranih zubi
tko me ljubi usnama što budi
prve slike što me pamte

dobro ti jutro negledljiva ljepoto

u piđami naših koža
trudimo se uvijek
nešto više nego što bi
drugi mogli smjeti
jer činit mi se zna
da te šutnjom čujem
al često sram me reći
pa te poljubim u ruke

negledljiva ljepoto...

prizivaš me da ti dođem
toplim dahom na granice
vrata i kose
i na rubu usne osjetim
stihove tvog srca
težinu izbrišem
i spustim se na tebe
spustim se na tebe

nakon dana, nakon noći..

zapetljani sasvim
nestat čemo isti
i točno u pola riječi
sanjat ćemo da smo budni
skliznuti ka novom jutru
zadnjim šapatom u tvoje
usnulo oko..

laka ti noć negledljiva ljepoto...

<font color=#FFFFFF>damir urban
# # # ## # # # # # #
Ako me ostaviš…
Ja neću plakati…
Samo te jedno molim…
Voli je kao što si i mene
volio…
svoju tugu u srcu ću kriti…
i nemoj se bojati…
jer tuđa neću biti…
njoj pokloni svoje noći…
ljubav joj daj svu…
mene ne spominji jer…
ja nisam više tu…
nikad nemoj pitati…za mene…
zaboravi djevojku koju…si
voljenom…zvao…zaboravi
smeđu kosu…koju si na vjetru
milovao…zaboravi oči plave…
u kojima si suze brisao…
zaboravi moje usne…koje
si ljubio…zaboravi tijelo koje
si volio…zaboravi ime moje…
i sve što te podsjeća na mene…
samo jedno pamti:
˝Voljela sam tebe, dala ti sve,
sada odlazim jer znam da
izgubila sam te…odlazim iako te volim,
za ljubav tvoju ja neću da molim!!!


# # # # # # # # # # ##
Večeras je dragi
naše zadnje veće
što jednom prođe
vratit se neće...

Nemoj da se ljutiš
što sam drugog srela
i tebe sam nekad
iskreno voljela...

Pomiri se sa sudbinom
svoju ljubav ja sam
dala drugom,
ne traži me,molim te nemoj
tužan biti,traži drugu koja
će te voljeti...

Ostavljam te dragi
iako te volim zbog
drugoga moram da tebe prebolim.
Teško mi je da ti kažem zbogom
ja sam divne dane provela sa tobom...

Ti nikad nećeš znati
koliko sam te voljela
jer nitko ne pita zaraslu
ranu da li je boljela...

Samo sam jednom
voljela i izgubila
sreću
samo sam jednom voljela
i nikad više neću...
Jedan sa zelenim očima
odnio je moju sreću...

# # # # # # # # # #


Otvori oči...to sam ja...
ta mora kap na rukama...
Ta trave vlat po nogama..
otvori oči to sam ja...
Tišina među zvijezdama...
dok hodaš sam po cestama...
u svakome danu...u svakome satu..
s tobom bit ću tu...
zauvijek...oduvijek.
Otvori oči to sam ja...
taj mjesec iznad oblaka...
otopljen snijeg u brdima...
otvori oči to sam ja..
ta zemlja ipod koraka...
dok hodaš sam po cestama...
u svakome danu..
u svakome satu..
s tobom bit ću tu..
zauvijek..oduvijek..


MERITAS-otvori oči

# # # # # # # #
Avril Lavinge
When Your Gone

I always needed time on my own
I never thought I'd need you there when I cry
And the days feel like years when I'm alone
And the bed where you lie is made up on your side
When you walk away I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now
When you're gone the pieces of my heart are missing you
When you're gone the face I came to know is missing too
When you're gone the words I need to hear
To always get me through the day
And make it ok
I miss you
I've never felt this way before
Everything that I do, reminds me of you
And the clothes you left, they lie on the floor
And they smell just like you, I love the things that you do
When you walk away I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now
When you're gone the pieces of my heart are missing you
When you're gone the face I came to know is missing too and
when you're gone the words I need to hear
To always get me through the day
And make it ok
I miss you
We were made for each other
Out here forever
I know we were
yeah yeah
i thought I ever wanted was for you to know
Everything I do I give my heart and soul
I can hardly breathe I need to feel you here with me
When youre gone the pieces of my heart are missing you
When you're gone the face I came to know is missing too
When you're gone the words i need to hear
Will always get me through the day
And make it ok
I miss you
# # # # # # # #
Oliver Dragojević-Ja tija san je jubit
Na bokun karte ja san srce stavia
Kada san ga rukom iscupa
I kroz sve te rici ja san jubav trazia
Al je niko nije pripozna

Kroz pustu kalu nogon prid nogu
Do njenih sam vrata dospia
Bez imalo force da bar jednom pokucan
Sta sam isprid ka od kamena

A tija san je jubit tija san je cvrsto stisnit uz sebe
I da stane vrime i da stane sve da se svit ne okrice
A tija san je jubit sa njom sanjat i budit se
I da stane vrime i da stane sve da se svit ne okrice

Kroz pustu kalu nogon prid nogu
Do njenih sam vrata dospia
Bez imalo force da bar jednom pokucan
Sta sam isprid ka od kamena


A tia san je jubit tia san je cvrsto stisnit uz sebe
I da stane vrime i da stane sve da se svit ne okrice
A tia san je jubit sa njom sanjat i budit se
I da stane vrime i da stane sve da se svit ne okr
ice


# # # # #
Hladno pivo-superman
Obeć'o sam ti bio brda i doline
Kad sam kleknuo pred tebe na rizol.
Rekoh, pokaži zvijezdu koju da ti skinem
S dvadeset se život činio kao švedski stol

A na nama je samo da odlučimo kamo
Sve će se drugo već nekako naći
Tvoj Superman s fudbalerkom će se
Već nekako snać

Dao bih sve te noći da,da ostanem taj čovjek u tvojim očima

Sad nas gledam u tom crno bijelom spotu
Što ga farovi auta vrte na stropu
Pokušavam u sebi posložiti stvari
Ne znam da l' im je mjesto u srcu il' glavi.

I dalje smo tu ti, ja i moj tata
Naša velika ljubav na premalo kvadrata
I dalje moja draga spava
U sobi gdje sam lijepio slike iz Brava

Dao bih sve te noći da,da ostanem taj čovjek u tvojim očima

Pun mi je kurac više praznih priča
I malog macchiata i velikih Hrvata
Večeras me pred zgradom čeka ekipa
I sutra ćemo zauvijek zalupiti vrata

Ako što krene po zlu, pitat ćeš me sigurno
Molim te, reci mi, što ti je to trebalo?
Shvati me, strah me je da tebi ne potonem
Moram znati da sam probao dati
sve te noći da,da ostanem taj čovjek u
tvojim očima

Dao sam sve te noći da,da ostanem taj čovjek u tvojim očima

nedjelja, 02.11.2008.

Time to say goodbye...

Dragi moji, pozdrav!
Stvarno je dosta vremena poslo od mog zadnjeg javljanja...sto ocito znaci da vise, nazalost, nemam vremena za blog. Ovaj blog ostaje na istoj adresi kao i do sada, samo sto vise nece biti novih postova...tu i tamo mozda koje kratko javljanje. Ostaju samo uspomene, lijepe uspomene koje su i dalje dio mog zivota i moram priznati da se polako sjecanja brišu i zato ovaj blog ostaje, da se mogu zajedno s vama blogerima prisjecati nekih trenutaka...
Inače, ja sam okej. Nikola i ja zajedno smo 8 mjeseci, super nam je i istinski sam sretna i ispunjena, iako se jos neke kockice tu moraju posloziti. Skola ok. Maturalac vjerovatno Španjolska. Izlaci redoviti. Koncerti također. Odnos sa mojim šlatkim školarcima je relativno dobar, koji dan je i odličan! :) i tak dalje.... :)
To je to za sada! Saljem velike pozdrave svojim najdražima... i puuuuno hvala vjernim čitateljicama ovog bloga Vedrani i Valeriji? :) Pozzdrav!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.