nedjelja, 16.05.2010.

"Sunce samo za nas"

Trebalo bi postojati sunce koje bi sijalo samo za nas,
u ovom urusenom vremenu
tuda lica smetaju me
drazi su mi tuzni ljudi
od onih kiselog osmjeha..
Svi imamo pravo na tracak svijetla nade,
ma kako li se samo razlozi zvali,
uz pomoc cega god tjesili se sami,
nije bitno ,bitan je osmjeh,..
Ja ne ocekujem poslije svega da me molis,
niti zelim da ti prastam,
samo zelim da kazes da si sretan,
vise od toga zeljeti ne znam,niti sebi sama...
Trebalo bi postojati sunce koje bi sijalo samo za nas,
svaki put kad sretnemo se,
i ispijamo kavu gdje ljudi iznad glava nose oblake,
bez upadanja u agonije ispravljanja krivih putanja,
bez kompleksnih prica isfuravanja ega,
sasvim slobodno i sigurno ,
zelim dohvatiti komad neba,
jer ono je tako blizu,
mnogo blize nego sto nam se cini,
sve zavisi kako tko to od nas vidi,..
I dosta mi je neprevidivih ljudi,
koji ljece sebe uspomoc mene
kao oni me znaju pa su zato sebi vise bitni,
misle da mi je stalo,
a umaraju me pricama koje vec sam prosla,
neki stalno padaju na istim lekcijama ,
vrte se u zacaranim krugovima,
mene smeta,ali me ne brine,
dohvatim sjecanje ,samo se osmjehnem,
i idem,sigurna sa sobom ,
ostavljam iza sebe sve te ljude iz tmine....

- 14:34 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2010  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2010 (1)
Listopad 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

tihi zvonci moje duse

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr