NRF

srijeda, 09.06.2010.

Koncerti

Volim rock koncerte.Gomila prekrasnih ljudi,vesele se,pjevaju,skaču,plešu ,nasmijani..Iznad glava pažljivi promatrač može vidjeti veliko energetsko polje povezanosti.Vjerovatno se i izvođači osjećaju savršeno u toj vrištećoj gomili koja pokazuje oduševljenje njihovom glazbom,njihovim životnim djelom i radom uloženim u to.Kakav su samo veliki trud morali uložiti u svim tim hladnim garažama,koliko vremena,koliko dokazivanja,da bi jednom izašli na pozornicu pred tisuće i tisuće oduševljene publike.Samo za taj osjećaj i ja bih voljela stati na pozornicu rock koncerta.
Ali nismo svi za sve:Zato se ja trudim pružiti priliku muzičarima da stanu na pozornicu i osjete to.Znam da mora biti dobro!Reče mi jedan muzičar da je osjećaj bolji od sexa.
Bila sam na puno koncerata.Izdvojit ću jedan.Bili su to Ramonesi u Zagrebu.Išla je cijela ekipa.Svi su imali ulaznice osim mene,tako da sam je ja platila bar triput više od normalne cijene.




Nismo imali dobro razrađeni plan povratka.Morali smo ići posljednjim vlakom do Ivanića a taj je polazio u 22.45.Predgrupa je bio Psihomodo Pop kojima zamjeraju plagiranje Ramonesa.Ja im ne zamjeram.Ja samo volim tog ludog Gopca.
Poslije Fride,Dana i ja otišle smo do šanka.Red je bio poduži.Nakon uspješno kupljene pive,srele smo Stoleta.Dana je stala popričati s njim pa sam i ja visila kraj njih.Ispili smo,pa je Stole prek veze donio još jedne.A onda je naišao Švabo.Nakon što je dobrih 15 minuta pokazivao oduševljenje što me vidi,i on je donio pive.Dana je i dalje pričala sa Stoletom a Švabo je mene odvukao da pozdravim njegovu ekipu.Bilo je super vidjeti opet i Papija i ostale.Čuli smo da su na pozornicu stigli Ramonesi.Teška srca oprostivši se od Švabine ekipe,pođoh potražiti Danu.Kod šanka me netko pozove!Ajme....Fredy!Ostali smo čas, prepričati tko je što radio u zadnje dvije godine.Krenula sam tražiti Danu.Nađoh Lipu i Danu kako sjede na podu i pjevaju s nekim društvom.Zavalih se k njima i rekonstruirah sve te susrete s duhovima prošlosti.Nakon nekog vremena dojurila je Mirela vrišteći na nas da di smo,da smo idioti da ćemo zakasniti na vlak!!1I zbilja,jedva smo stigli.Ne sjećam se kako smo dovukli Danu u vlak jer bila je vrlo teška od pive.Ne sjećam se ni kako smo stigli kući od Ivanića.Tek u lokalnom kafiću svi su nagrnuli na nas da nas pitaju kako je bilo.A ja?Ja nisam ni vidjela Ramonese na pozornici.Zato sam Vesni rekla da su imali roze košulje.
Još dugo se u ekipi prepričavalo kako sam rekla to o košuljama i kako sam platila masnu lovu a zbog reda na šanku nisam ni vidjela Ramonse.Pa kaj?Meni nije žao.Ja sam čula svirku Ramonesa uživo.Imam i ulaznicu.



Uploaded with ImageShack.us

09.06.2010. u 08:57 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.



  lipanj, 2010  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Kako je nastao rock festival

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr

Counters
Counters Counter

"TVOJA ŽELJA, MOJA ZAPOVIJED"

sretanSVAKODNEVNA MANTRAsretan

Sretna sam i zahvalna jer:
1.Ja sam magnet koji privlači novac.
2.Ja volim novac i novac voli mene.
3.Svaki dan primam neočekivanih 10 000 kn.
4.Na računu imam 2 000 000 kn.
5.Glavni sam sponzor NRF-a.
6.Mogu izabrati i platiti band koji želim.