NRF

ponedjeljak, 07.06.2010.

Djeca naša


Band koji zaslužuje posebnu pažnju je Capricorn.Dominik,Marko,Jakov,Leo i Jan.Dominik i Marko su djeca naša..Deanina i Gogina.Već imamo toliko godina.Nije to bad kad imaš tak krasnu decu.Ovo je neko doba u životu kad postaneš ponosan na sinove.To su rock geni.Mi smo samo skakale i vrištale na koncertima,a oni su napravili band i pustili kose.I osjećaš se nekako bolje.Drago ti je kaj klincima nije bad ići na svirke sa starcima,jer starci kao da su tu oduvijek.Ista scenografija.Zadimljeni kafići,masa mladih ljudi,žestoka svirka,klinke kaj vrište,konobari koji ne čuju naruđbe...



Capricorn svira obrade ali ima i puno dobrih autorskih stvari.Meni omiljena je svakako "Živi svoj ritam".Snimljen je i video spot za tu stvar.Band puno nastupa a prošle godine nastupio je i na Vip Music Festivalu u Zagrebu.
Band je u startu pratila negativna slika umišljenih klinaca sa bogatim starcima,fama-njima je lako odmah su imali sve.Hahaha!!!Ali djeca naša su pokazala i svirkom i ponašanjem da su sasvim ok.I sada se u krugovima NRF-a samo dobre stvari o njima čuju.A zgodno je i to što ekipa NRF-a javno priznaje da je pogriješila slušajući tračeve okolnih zavidnika.
Dakle,Capricorn svira i ove godine.A ja ću s veseljem popiti piće sa starcima ponovno prepričavajući anegdote iz prošlosti.

07.06.2010. u 10:11 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.



  lipanj, 2010  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Kako je nastao rock festival

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr

Counters
Counters Counter

"TVOJA ŽELJA, MOJA ZAPOVIJED"

sretanSVAKODNEVNA MANTRAsretan

Sretna sam i zahvalna jer:
1.Ja sam magnet koji privlači novac.
2.Ja volim novac i novac voli mene.
3.Svaki dan primam neočekivanih 10 000 kn.
4.Na računu imam 2 000 000 kn.
5.Glavni sam sponzor NRF-a.
6.Mogu izabrati i platiti band koji želim.