NRF

srijeda, 02.06.2010.

Menadžer

Već nekoliko dana me drma euforija!Mene,mene osobno kontaktirao je jedan pravi pravcati menadžer.Njegov band bi baš volio nastupiti na NRF!A reference banda su mrak.I Krle(Generacija 5)i Miša(Riblja Čorba)su rekli lijepe stvari o bandu.Zna menadžer kaj treba meni reći.I tak sad nosom param plafone kud god prolazim.I dopisujem se s menadžerom.To je tak cool!!!!NRF je poznat u međunarodnim krugovima!
I ekipa je oduševljena,osim kaj nas ta lova muči.Veli ekipa da nam taj band ne može donijeti puno publike.Da,ok,slažem se.Ali nekak mi se čini da bi nam mogli donijeti veliku reklamu.U stranim zemljama.
A band,band je ok.Onak,rockerski.Pjevač ima kosurinu.Stvari imaju dobar ritam.Nije žestoko ali je ok.Sviđa mi se ova stvar:



Idem po deseti put danas pročitati prepisku na Fejsu.Jedan pravi pravcati menadžer i ja se dopisujemo!Mrak!

02.06.2010. u 09:01 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.



  lipanj, 2010  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Kako je nastao rock festival

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr

Counters
Counters Counter

"TVOJA ŽELJA, MOJA ZAPOVIJED"

sretanSVAKODNEVNA MANTRAsretan

Sretna sam i zahvalna jer:
1.Ja sam magnet koji privlači novac.
2.Ja volim novac i novac voli mene.
3.Svaki dan primam neočekivanih 10 000 kn.
4.Na računu imam 2 000 000 kn.
5.Glavni sam sponzor NRF-a.
6.Mogu izabrati i platiti band koji želim.