elly-b

16.02.2007., petak


Sorry, prezauzeta sam ovih dana
Na poslu puno obaveza, pripremam ispit za srijedu, vrijeme je depresivno... A i puno je novih projekata na iglama no trebat ću još vremena da ih dovršim. Prozvana sam, znam to, ali o tome drugi put. I to u slikama. Samo da bude sunčan ovaj vikend pa da ih i napravim. Odlučila sam da neću ništa objaviti ako nemam sliku ili dvije pa vam tako sada predstavljam buket mojeg dragog meni za valentinovo i kapicu koju sam poklonila susjedu. Bilo mi ga je milo kad mu je prevelika kapica stalno padala preko očiju, a mama se trudila da je zadrži na pravom mjestu ;-)





- 19:06 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.