srijeda, 18.01.2006.

...D O S A D A...

…bok…život ide dalje život brzo prolazi…okrutna istina…koju trebamo prihvatiti…treba uživati u životu…nekad je kraći nego što mislimo…nisam bila potpuno iskrena u vezi bloga u petak…nisam ga poznavala …on mi je bio najbolji prijatelj…još ne shvaćam da ga nema…sama sebi sam obećala da to više neću spominjat…i teško mi je…pogotovo sa fredicama, koje ga nisu poznavale…ne znaju kakav je on bio…uvijek spreman za zabavu zezanje, šale…nikad nismo razgovarali o frendovima u svojim školama… dogovorili smo se da za nas ne postoji svijet, koji susrećemo svaki dan…kad smo zajedno, postojimo samo mi…nema mobitela…nema telefona…
…sad je drukčije…još se nismo svi vidjeli nakon toga…

…a rekla sam si da neću o tome…ali to je neizbježno…Anita mi je rekla da vrijeme liječi sve…a ja se to iskreno nadam…

…dosta mi je žalovanja…prebacila bi se na drugu temu, ali tu je još samo škola…a to nije neka vesela tema…sve po starom…Anita je opet danas vidjela xXx-a, a ja ne…nije mi suđeno…

| 19:37 | Komentari (5) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>


Cursors