subota, 07.01.2006.

teen

Bok svima koji čitaju ovaj blog! Evo nešto o meni kako biste me malo bolje upoznali…a sve počinje 5. rujna kada se dogodio veliki preokret u mojem životu; krenula sam u srednju školu! To nije bilo nimalo lako; ili se barem tako činilo…to ne znam ni ja… u stvari; prvi tjedan je bilo… ne baš najbolje. Dok se nismo svi upoznali, što se dogodilo već drugi tjedan. Ubrzo smo se svi privikli jedno na druge i postali smo-obitelj! Ja se kao osoba nisam mogla odmah opustiti…tek nakon tri tjedna počeli su komentari: „ ti si luda“ ili „ ti si zakon cura“…nemojte misliti da sam uobražena…a šta je mogu kad su mi tako rekli! Upoznala sam super cure: aNiTa- luda do kraja, imamo slične ljubavne probleme; AnjA-nju se mora primijetiti, poseban, ludi i otkačen slučaj, koji me stalno vuče po hodniku da vidimo njezinog princa…ali tu su još i Vx, Tx, Lx…Rx, Dx…ali me sada za sve njih nija volja ništa govoriti. O njima uglavnom standard; jedna je gora od druge (u pozitivnom smislu)! Pa da budem iskrena nisam upoznala samo cure. Još su prije cura na red došli i dEčKi! Tako sam upoznala Dax, Dix i svog princa xXx

| 19:41 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>


Cursors