Chat

¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤
Owner:MissElla(ja)
Moderatori:XxoMusicoxX(Tina)...bit će još...
¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤
¤¤§¤¤Pravila:¤¤§¤¤
¤Nema psovanja!!!¤
¤Nema stavljanja linkova osim youtube videa¤
Prekršite pravila:ban tjedan dana...
¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤

Get your own Chat Box! Go Large!

¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤

¤¤§¤¤muzika¤¤§¤¤






< kolovoz, 2010 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2010 (2)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (2)
Travanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (3)
Studeni 2009 (6)
Listopad 2009 (8)
Rujan 2009 (11)
Kolovoz 2009 (15)
Svibanj 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

*****

Linkovi:
Blogovi:
Tina diz
Tina
Mare
Mihaella
Matea
xx hello kitty girl xx
Neke stranice:
RihannaNow
Adam Lambert
Twitter
Moj Twitter
Adam Lambert Twitter
Rihanna Twitter
Moj YouTube
<3<3<3<3<3<3<3<3<3

I'm here FOR YOUR ENTERTAINMENT...
*****

¤¤§¤¤Something about me & Slikice¤¤§¤¤

Ime:Ella
Godine:14
Razred: 1.d (Srednja škola -.-)
Datum rođenja:21.03.
Hobi:slušanje muzike
Naj boje: green, black, purple
Facebook:imam xD
contact me: ne, neću vam dat broj mog moba xD
Twitter: Klik

Life's a bitch, so be a bigger bitch!

xD

Image and video hosting by TinyPic

Slike
sretan
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPiccerek

nedjelja, 22.08.2010.

~ LeAnn Rimes: Soon ~

naslovnema niakve veze- ček zapp ima lol...
~ ~ ~
Vratila se s mora =)
~ ~ ~
Adam se ošišao...opet... -.-
uništio si kosu...opet -.-
ughhhh
a narast će mu....al se nadam da se neće opet ošišat... -.-
*He's pretty hair!!!* T_T
~ ~ ~
Ima neka nova Adam Lambert fan stranica...
ja se naravno učlanila...
KLIKNIII i vidi!!
cool kaj ne??
~ ~ ~
ja se na twitteru dopisujem s Rihanna fanom...
razgovaramo i njezinoj frizuri...
opet si je promjenila al mi se sviđa....
~ ~ ~
i takkk.....

~ ~ ~ ~ ~
napp sam nešt na am blogu na Adamovoj fan stranici:

Catch Me...
Sun, Aug 22, 2010 at 6:29 AM By: WeAreTheGlamily

Hi ppl!!

*I have a CROATIAN blog, and I was thinking of writing it in English, but since I opened this acc I will write here. But if you want to visit it here is the link: http://ella-vesela-glamicha.blog.hr/ *

~ So I have a mp3 music program ~Winamp~ and i put it on shuffle.... I started writing it while the song Catch Me by Demi Lovato was on... I'm not a fan but I like that song... Now I'm listening to a Rihanna demo song.... Black Hole...

I'm a big fan of Adam & Rihanna & Lady GaGa... I also love X-Tina(Bionic is the alum of the year *Both Adam's & Rihanna's albums got out last year so I think of them as the best albums of the last year...

~ My favorite rapper + my favorite singer = EPICC ~ (Eminem & Rihanna)
I wrote on facebook... Rihanna has been my favorite singer ever since I heard the song ~ Pon De Replay ~ her first single. I've been her fan for so long and I have every song that she ever recorded. That's why Adam is not 1st.

But I absolutely love Adam & his amazing voice.

=)
Sun, Aug 22, 2010 at 6:29 AM By: WeAreTheGlamily
~ ~ ~ ~ ~

I have no inspiration -.-

bye...



| Piši mi (4) | pokaži prijateljima | ¤¤§¤¤ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.