Chat

¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤
Owner:MissElla(ja)
Moderatori:XxoMusicoxX(Tina)...bit će još...
¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤
¤¤§¤¤Pravila:¤¤§¤¤
¤Nema psovanja!!!¤
¤Nema stavljanja linkova osim youtube videa¤
Prekršite pravila:ban tjedan dana...
¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤

Get your own Chat Box! Go Large!

¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤

¤¤§¤¤muzika¤¤§¤¤






< srpanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2010 (2)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (2)
Travanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (3)
Studeni 2009 (6)
Listopad 2009 (8)
Rujan 2009 (11)
Kolovoz 2009 (15)
Svibanj 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

*****

Linkovi:
Blogovi:
Tina diz
Tina
Mare
Mihaella
Matea
xx hello kitty girl xx
Neke stranice:
RihannaNow
Adam Lambert
Twitter
Moj Twitter
Adam Lambert Twitter
Rihanna Twitter
Moj YouTube
<3<3<3<3<3<3<3<3<3

I'm here FOR YOUR ENTERTAINMENT...
*****

¤¤§¤¤Something about me & Slikice¤¤§¤¤

Ime:Ella
Godine:14
Razred: 1.d (Srednja škola -.-)
Datum rođenja:21.03.
Hobi:slušanje muzike
Naj boje: green, black, purple
Facebook:imam xD
contact me: ne, neću vam dat broj mog moba xD
Twitter: Klik

Life's a bitch, so be a bigger bitch!

xD

Image and video hosting by TinyPic

Slike
sretan
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPiccerek

četvrtak, 22.07.2010.

update on my life...

hello ppl..
odlučila sam(ili onaj glitch umjesto mene)da neću gledat film....
i svim ljudima koji mi komentiraju stvari poput:
radim dizajnove po narudžbi...blah blah blah...
JA SAMA RADIM SVOJE DIZAJNOVE!!
naučila me frendica....Tina(link u boxu)


počela ja radit emotikone za msn...
napravila par....
recimo ... , Adam, XD i ?....
napravit ću još i TheMissElla i OK....


radim i animirane ikonice za twitter, msn...itd...
i postala popularna zbog njih na twitteru....
jej!!!
otvorila si je i Tina twitter(trebalo mi je dugo da ju nagovorim)...
ali morate nju pitat ak hočete nju "stalkirat" na twitteru..
al vam dam moj: klikni ovdje


slušam RiRin stari album...
jej!!
napokon skinula A Girl Like Me...
i još puno puno puno albuma...(našla neku fora stranicu, pa zašt ne?)


Eminem - Relapse
Eminem - Recovery
Adam Lambert - Take One(album koji je snimio prije nego što je postao poznat)
Christina Aguilera - Bionic(preporučujem)
Whitney Houston - I Look To You
Beyonce - I Am Sasha Fierce
Katy Perry - One Of The Boys
Kylie Minogue - Aphrodite
P!nk - Funhouse
Taylor Swift - Fearless


pratim ja šta se događa novog na The Glam Nation Tour i The Last Girl On Earth Tour....(Adam Lambert i Rihanna)
i skidam slike(Rihanna - 559, Adam - 690!!)
i tak.....

idem na more!!!
od 1.8. do 20.8. ću bit u Novom Vinodolskom....
jej!!!!
....
dosadno mi je...
a vama??

Image and video hosting by TinyPic

slikica za kraj....

Image and video hosting by TinyPic

Peace, Love and Glam =)



| Piši mi (16) | pokaži prijateljima | ¤¤§¤¤ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.