Chat

¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤
Owner:MissElla(ja)
Moderatori:XxoMusicoxX(Tina)...bit će još...
¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤
¤¤§¤¤Pravila:¤¤§¤¤
¤Nema psovanja!!!¤
¤Nema stavljanja linkova osim youtube videa¤
Prekršite pravila:ban tjedan dana...
¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤

Get your own Chat Box! Go Large!

¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤§¤¤

¤¤§¤¤muzika¤¤§¤¤






< lipanj, 2010 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Studeni 2010 (2)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (2)
Travanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (3)
Studeni 2009 (6)
Listopad 2009 (8)
Rujan 2009 (11)
Kolovoz 2009 (15)
Svibanj 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

*****

Linkovi:
Blogovi:
Tina diz
Tina
Mare
Mihaella
Matea
xx hello kitty girl xx
Neke stranice:
RihannaNow
Adam Lambert
Twitter
Moj Twitter
Adam Lambert Twitter
Rihanna Twitter
Moj YouTube
<3<3<3<3<3<3<3<3<3

I'm here FOR YOUR ENTERTAINMENT...
*****

¤¤§¤¤Something about me & Slikice¤¤§¤¤

Ime:Ella
Godine:14
Razred: 1.d (Srednja škola -.-)
Datum rođenja:21.03.
Hobi:slušanje muzike
Naj boje: green, black, purple
Facebook:imam xD
contact me: ne, neću vam dat broj mog moba xD
Twitter: Klik

Life's a bitch, so be a bigger bitch!

xD

Image and video hosting by TinyPic

Slike
sretan
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPiccerek

nedjelja, 20.06.2010.

I'm here FOR YOUR ENTERTAINMENT....



Song info:
Singer: Adam Lambert
Song: For Your Entertainment
Album: For Your Entertainment
Year: 2009.

OBOŽAVAM!!!!!!!!!

Guess what, guess what!!!!
Njemu je uspjelo ono što nikomu nije do sad!!
Skinuo je Nicka s vrha ljestvice "The hottie list"...

1.Adam Lambert
2.Nick Jonas

Imam cijeli album i sve music videe od njega....

anaways...
oke...ella smiri se...diši...
lolz....
to sebi stalno govorim kad vidim jednu sliku....
ajme!!!!
moje dvije najdraže osobe na svijetu na istoj slici!!!(ne, nisu to moji roditelji, nitko iz moje obitelji ili moji frendovi)
To su....

Image and video hosting by TinyPic

Rihanna i Adam Lambert!!!
znam, znam....opet Rihanna i Adam....
ja stalno svojem bratu pričam o nekom i onda ga pitam ko je to i on kaže Adam...a on nije baš neki fan al zna da ću ga pitat o njemu....lolz....
Obsessed with Adam Lambert!!!!

E da....
20.5. su mi dijagnosticirali jednu bolest....
ALD
znate šta je to???
Adam Lambert Dissoreder!!!!!
ja mislim da se tak piše.....
anawayz....
zašt 20.5.
tog dana sam prvi put vidla Adama.....

kao što vidite imam novi diz....
i ko je na njemu?????(kao da pitam svog brata...lolz...)
pa naravno: Rihanna i Adam Lambert!!!!

full name:Adam Mitchel Lambert
born: 29.1.1982.
haha.....
oke....

slikica za kraj

Image and video hosting by TinyPic
Adam Lambert

hah opet ja s Adamom....lolz....
ajd bye ppl!!!!

by: GlamichaRockstaR

još samo da objasnim ovo s glamicha....
glam because of Adam Lambert Glam Nation Tour
a icha zato što sam ja Ellicha!!!!

GlamichaRockstaR out!!!!



| Piši mi (2) | pokaži prijateljima | ¤¤§¤¤ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.