Elka

utorak, 09.05.2006.

O meni

Evo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zovem se ........ ........-. No na blogu mi je ime Elka.
No ima i drugih naziva...

Tipiučno za mene:
-bavim se wakeboardingom
-to je veoma cool coolthumbup sport nemoj te mi reći da sam lud
-u hrvatska postoje samo dva lifta tj. Ski_Lifta
jedan u Puli, a drugi i ovdije gdje se nalazm na Krku. To jt tj. na Prvome moru.
-imaju cool stvari ako ikada budete dolazili na Krk prvo obratite pozornost na Ski_Lift.
-za tamo se treba izdvojiti pokoju kuno no dođite na Lift i zabavi te se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!coolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolthumbupthumbupthumbupthumbup
-to je u Puntu malom mjestu na otoku
-što još čekate dddddddooooooooooooooooooooođđđđđđđđđđiiiiittte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-nemoj te se ubiti bang
šala mala

09.05.2006. u 14:59 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Blog,kao i svaki obican u njemu će bit sve i svasta!
Pokoje pjesmice od RHCP,Nirvane,Green Day...,
i pokojih gluposti, vicevi,o prijateljima...

Posjetioci mog bloga

Free Web Counter
Free Web Counter