< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

Ovaj blog je kao i prethodni napravljen iz zabave. Evo za početak jedna slika.

Image Hosted by ImageShack.us



Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr

NEŠTO O MENI

Bok! Ja sam Sandra, (rođena 16.1.1994, što znači da sam jarac u horoskopu), uskoro ću 15 godina i idem u 1. a Matematičke gimnazije u Osijeku. Počet ću od glazbe... Inače volim alternativnu glazbu, od koje su mi najdraži bendovi Evanescencenaughty, Toolnaughty i System of a Downnaughty. Osim njih mi neke super pjesme imaju i Pearl Jam, Lacuna Coil, London after midnight , Marilyn Manson i His Infernal Majesty. Osim slušanja glazbe volim pjevati, svirati, čitati i pisati pjesme (na engleskom). Negdje oko 2 godine sviram gitaru u Ars Novi (inače imam 2 klasične i 1 električnu) i pjevam sopran u crkvenom zboru. Ustvari mi je velika želja upoznati par ljudi koji znaju super svirati, pa osnovati bend, nekako se tješim da će sve to možda doći u srednjoj školi. Dosta me zanimaju teme o magiji, tzv. nadnaravnim bićima, mitologijama, SF-u, tako da najviše i čitam takve knjige. Najdraži pisci su mi J.R.R Tolkien, J.K Rowling , C.S Lewis i Agatha Christie, najdraži glumac cerek.Johnny Deppcerek., a najdraže knjige i filmovi Harry Potter, Hobit, Gospodar prstenova, Narnijske kronike, Čarobnjaštvo, Slavenska mitologija, Mali Princ, Zvjezdani ratovi i Peti elemenat. Jako volim životinje, inače imam jednu, zlatnog Engleskog Cocer Spaniela, zove se Luna. Od predmeta najviše volim kemiju, engleski i povijest. Inače sam dosta društvena osoba, a najbolji prijatelji su mi Dominik, Dora, Lule, Andrea, Miha, Nora, Ana i Tajana. Što se tiče izgleda, imam dugu smeđu kosu i zelene oči. Evo još par stvari o meni:
Volim: palestinke, marte, starke, crnu i tamno ljubičastu boju, kaktuse, bijelu čokoladu, duge crne suknje, neobičan nakit, korzete, viktorijansku odjeću, broj 7, cerek.Johnny Deppacerek.
Ne volim: arogantne i zločeste ljude, mrcvarenje životinja, snobove, fanatike, zatucane.


.......NAŠE SLIKE.......



Dei i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Part two haha
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dei i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Dora
Image Hosted by ImageShack.us


Lule
Image Hosted by ImageShack.us


Ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Dei
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Dei na nevidljivoj klupi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Like Valo haha
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Nora fora
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Tajana i Miha
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Dora i Miha
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

LUNATIC - MALI PAS VELIKOGA SRCA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Mentalci na okupu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Moje oko
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Zanzolina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Moje klasične gitare
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...Na putu za Rab...
Image Hosted by ImageShack.us


Top secret ...bwaha...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Moje marte
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ivana, Ana i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Dabar i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Tin i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Jopa i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Tin i Jopa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Dabar
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Carči
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Nera i Luka
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


petak, 25.04.2008.

...Angels on the sideline, puzzled and amused, why did Father give these humans free will, now they're all confused...

Hello!mahwave Prošli put sam napisala da ću sljedećih par puta pisati o najdražim bendovimalaze, ali eto, još neću ovaj put. Malo sam promijenila box Nešto o meni, pa odite pogledatirolleyesrolleyes. Znam da ste mi se javljali, ali da se ja vama već nisam javila tjedan danaeekeek, to je čisto zbog toga što nisam stigla, tako da ću vam se sada svima javitieek. Ovaj post će biti malo duži valjda ćete preživjeti hehenjamidead... Eto kod mene se dosta toga dogodilo, par dana sam bila u strci zbog krizmeyes, ali napokon sam uspjela sve naći i dovršiti, stvarno jedva čekam da prođe to ispitivanje i probe za krizmu ufffffblabla hehe. Što se tiče škole, pa to je sve po starom, jedino smo dobili novog nastavnika, Davorathumbupthumbup, predaje gitaru u Arsnovithumbup, i poznanik je od mog nastavnika iz gitare, lik je predobarthumbupthumbup!!! Da....a testovi, zadaće i ispitivanja idu dalje i dalje.zijevzaliven.. zbog toga i krizme manje - više baš i nemam slobodnog vremenapjeva. Baš smo Nera i ja išle malo proviriti do matematičke kada smo bile u Tvrđi za natjecanjeyes, i moram reći da će stvarno biti ludnica ako ju uspiju srediti dok mi dođemo jer je jako lijepacerek, i nalazi se na super mjestucerek. Hmmmmm...pa da budem iskrena, dosta sam počela i razmišljati o srednjojlazepjeva, bit će super okrenuti "novu stranicu" za nove prijatelje, predmete, nastavnike, izlaske i druženja, ali opet će mi biti dosta teškoeekyes napustiti ovo što imam sada zbog nekih predmeta, nastavnika i osoba koji su stvarno super. Tu najviše mislim na Deulud koja je danas skupa samnom sa ledenim štapićima izvodila svjetlosni mač svih Sitha i Darth Vadera heheheludlud ( mission accomplished hehehe)smijehsmijehzubo... Ali o tome nešto kasnije, kada dođe vrijeme za tosretan. Eto, napisala sam da baš i nemam nešto slobodnog vremena, ali kada ga nađem, najčešće ga provedem vanilaze, ili svirajući, čitajući, prtljajući po kompu, družeći se sa svojima. Sutra ću malo izaći sa Deom i Zanze mi mora neki program stavitieek, a preksutra uglavnom manje - više opet sve po starom kmeeee.bang........Eto, krizma nam je u subotu, a maturu pišemo 6. i 8. znači, u utorak i četvrtakyes. A što se tiče prvog maja, najvjerojatnije ćemo Dea, Ana, ja i još možda neki ljudi ići na Dravu, sa one strane zoološkogcerek. A u petak moram na neku frizuru za krizmu hehehepjeva ali neće biti onako neka klasična dosadna, ma meni je najbolje kada je neobaveznaludsmijehzubo. I već par dana pokušavam odgonetnuti tu neku kutiju koju je moj stari nešto išao namještati sa nekim svojim prijateljima, a u kojoj bi trebalo biti nešto za krizmu hmmmmmmmmmm very interesting bwahahaha hehegreedydeadgreedy......ništa, ljudovi idem janjami...Pozz svimamah.....

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (212) | print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.