02.11.2007. / petak

NIŠ VAM NEĆU REČ

Probudila sam se u 7 sati. Pogledala sam u zrcalo i vidjela sam da sam konj. Prem da sam bila lijep konj. Bila sam crna s svjetlo plavom grivom i repom. Neznam što će na to reć Gabriella, Megan i Christin kad se probude. Kako da se vratim u čovjeka??????? Pitala sam se svaku sekundu. Dok u sobu nije ušao Snape. "Jesi li ti Elizabeth Meredith Sprot???"-pitao me. "Jesam, što me trebate?"-rekla sam. "Pođi zamnom"-rekao je. Ja sam ga poslušala i pošla za njim. Odveo me u začaranu. U tom trenu pojavio se Voldy. "Si ti ziher da si Elizabeth Meredith Sprot?"-pito me Voldy. "Jesam!"-rekla sam.
"Al me nešto pretvorilo u kljuse."-rekla sam. "Napokon sam te našo!"-reko je. "Koga?"-upitala sam ga. "Tebe!"-reko je Voldy. "Zakaj?"-upitala sam ga. "Buš vidla!"-rekao je Voldy i nesto zajedno sa Snapeom. Otrčala sam do neke rijeke pustila da mi vjetar puše u grivu i rep. Duboko sam se zamislila. Pogodite o čem sam mislila. Mislila sam o tome zašto je reko da me napokon našo. Možda se ja opet mogu preobrazit u čovjeka al neznam kako. Odjednom iz grmo je iskočila puma i pošteno me ugrizla za prednju desnu nogu i pobjegla. Šepajući sam se vratila u spavaonicu. Gdje sm naišla na Snapea. Odmah se zahvatio zamotavanjem rane. "Zašto mi zamotavaš ranu?"-pitala sam ga. "Gdje su Gabriella, Megan i Christin??"-pitala sam ga. "Zato jer si ti prva koju je ONAJ-ČIJE-SE-IME-NESMIJE-GOVORITI našo, neznam"-odgovorio mi je na oba pitanja sa smješkom. On je izašao iz sobe. Megan je odjednom prestrašeno ušla u sobu pitajući se zašto je Snape bio u našoj spavaonici. "WE, zakaj si kljuse???"-pitala me. "Neznam"-rekla sam. "Kak neznaš???, Zakaj ti je desna noga prednja zamotana???"-pitala me dva pitanja. "Kad sam se probudila i pogledala sam vidla da sam konj, jer me puma ugrizla"-odgovorila sam joj. Odjednom su u sobu u isto vrijeme upale i Gabriella i Christin. "Zakaj si kljuse??"-pitale su me u isti glas. "Već sam odgovorila na to pitanje i na zakaj mi je desna prednja noga zamotana pa nek vam to kaže Megan"-rekla sam i još nadodala da to nikom nesmiju reć. Probudila sam se i vidla sam da je to bio samo san. Pogledala sam desnu ruku i vidla ranu.... Ipak nije bio san.....

NASTAVLJA SE!!!

P.S. Sorryte kaj nije dugo bilo posta. Jednostavno nisam stigla.

VIDEJI!!!


02.11.2007. ...12:26 Komentari (53) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

  • Evo ovo sam ja (hehe)



    Moji banneri

    Image Hosted by ImageShack.us



    Image Hosted by ImageShack.us



    Image Hosted by ImageShack.us



    Koliko vas je posjetilo moj blog

    Free Website Counters
    Free Website Counters