03.06.2007. / nedjelja

Nastavak šetnje

Dok smo nas dvije odvukle Azriela u moju kolibu da ga upoznamo s ostalima (bili su tamo).
Rouge je zapitala:"Ko je taj????"
Melody za njom:"Ovaj čudno izgleda!"
Draco:"Pa ja ga znam (ne zna ga)!"
Aleu je potrčala do mene, Lona dogmizala, Darky doskakao i Odi doletio. ko da sam sazvala sastanak.
Ja:"On se zove Azriel, demon je i pomaže nam!"
Rouge, Melody i Draco su se začudili. Ipak odjednom je došao, nikad ga nisu vidjeli, a i demon je. rekli smo im za naš plan i razišli se. Sutradan sam se probudila i otišla u Hogwarts (tako ide plan). Kad sam otišla na OOMS (imala sam prvi sat). Tamo je već bio Harry.
Došla sam prerano pa sam otišla vidjet je li sve spremno. Vidjela sam Azriela još je neš morao napravit da bi bilo spremno. Trčala sam, ali sam zakasnila na sat pa sam gledala kroz prozor na vratima. Pauk se pomalo spuštao, a Snape se samo smiješkao, a ja crkavala d smijeha. Spustio mu se na kosu, a Harry vrištao. Umrla sam od smijeha i Snape također. dok smo ja i Azriel hodali do moje kolibe da kažemo ostalima smo se po putu smijali. Dok smo došli u moju kolibu su nas svi u isto vrijeme pitali:"Kako je izgledalo?????" A ja i Azriel im odgovorili:"Smiješno!" Ja sam počela opisivat:"Dok se pauk spuštao ja sam crkavala od smijeha, a Snape se samo smiješkao. Kad se pauk spustio Harryju u kosu je on počeo vrištat, a svi ostali umirali od smijeha naravno osim Rona i Hermione. Kad sam sve opisala svi smo se razišli da svako pokuša nasamo još nšto smislit.
P.S. Sorryte što kasnim s postom!!
P.P.S. Ljudi one koje nisam spomenula u ovom postu sam izbacila osim Rona, Hermionu i Voldemorta!! KISS!!!

03.06.2007. ...12:04 Komentari (1) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

  • Evo ovo sam ja (hehe)



    Moji banneri

    Image Hosted by ImageShack.us



    Image Hosted by ImageShack.us



    Image Hosted by ImageShack.us



    Koliko vas je posjetilo moj blog

    Free Website Counters
    Free Website Counters