14.03.2007. / srijeda

Početak

Ja sam Elizabeth Sprot. Imam bratića Harryja Pottera (fffffffuuuuuuujjjjjjjj!!!!!!!!). Ne mogu ga podnjeti. Smrtonoša sam i moj zadatak je ubiti Harryja Pottera. Miljenica sam Gospodaru Tame. Naravno obožavam mučiti Griffindore (pogotovo mlađe od sebe). Imam brata zove se Draco Malfoy (ja sam promjenila prezime). Imam crnog zmaja Odija ( poklonio mi ju je moj brat Draco). Zelenocrnu zmiju Lonu (poklonio mi ju je Gospodar Tame). I imam crnu mačku Darky (poklonili su mi je mama i tata). Moja frendica Rogue Mystique Sampherounes mi je poklonila nevidljivi plašt. Naravno mama i tata su mi poklonili mačku prije nego sam pobjegla od kuće. Pa me uhvatio Gospodar Tame i pitao ma:"Hoćeš li biti smrtonoša?"
Ja sam mu odgovorila:"ne znam"
On me je prisilio jer mu je falila još jedna članica.
Ja sam onda rekla:"Ok"
Žigosao me i sredio da izgleda da nisam smrtonoša. Obukao me je u rozo.
Dok me sredio rekao mi je:"Pogledaj se u ogledalo"
Ja sam se pogledala i vidjela da me obukao u rozo, zavikala sam FUJ!!!
Na kralu me obukao u zaleno (to je bilo OK). tako mi je rekao da za sada pokušam ubiti Harryja Pottera, Hermionu Granger i Ronalda Weaslyja sama. dok on ne nađe nekog tko će ih sa mnom poubijat. Prvi ja bio naravno moj brat Draco. Drugog još nije našao. Šmrc!!!

14.03.2007. ...18:08 Komentari (48) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

  • Evo ovo sam ja (hehe)



    Moji banneri

    Image Hosted by ImageShack.us



    Image Hosted by ImageShack.us



    Image Hosted by ImageShack.us



    Koliko vas je posjetilo moj blog

    Free Website Counters
    Free Website Counters