cosmo_girl

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis mene?
PERFECT
1 2 3 4

Let me hear you scream if you want some more
Like aahh
Push it, Push it
Watch me work it
I'm perfect


Thats right i'm a superstar
Everybody wanna come up when i'm at the bar
All the people wanna try
like give me some more
Try a little harder honey
like give me your car
skip the bra, chillen the spa
emeiniem bars
dont care where they call
get lost gettin lots of rocks
while bitches getting hot now im gettin hot
so hot just rock the party
ill be rocken everybody
passing the shot
baby gettin on me, baby calll me
baby call me


1 2 3 4
Let me hear you scream if you want some more
Like ahh
Push it, Push it
Watch me work it
I'm perfect

Check it out now

The Look
The Lips
The Hips
The dicks
The eyes
The skin
The Waist

You can see what i can do on this microphone
So guess what i'm gonna do to you at home

The Look
The Lips
The Hips
The dicks
The hair
The eyes
The Skin
The Waist

You can see what i can do on this microphone
So guess what i'm gonna do to you at home

Perfection hahaaa
naughty





JEALOUSY
I can’t stand the people after me
Don’t want anymore jealousy
They pretend to be my friend
They say this for ever
Al they set to give their hand
Any brand new commer

Ahaaa! They wanna put me down
Ahaaa! They let me hit the ground

Someone said that I like gamble
Mister, I don'’t wanna [***]
Controversy in my head
They don'’t seem to understand
I can'’t feel my [***]
Don'’t have time for paddy man

Ahaaa! Somebody set me free
Ahaaa! I'’m tired of your sympathy
Ahaaa! Jealousy!

Don'’t tell me I'’m weaping out for you
Seem to me that your around or two
I don'’t wanna argue look
You think I'’m out my head
I guess I should thank you look
For the moment, I feel bad

Ahaa! You Wanna put me down
Ahaa! [***]

You tell me that that I had my time
Left the golden ages behind
I am ready to take it easy
Even if your talking vain
I don'’t wanna hear you baby
Bang bang here I come again

Ahaaa! Somebody set me free
Ahaaa! I'’m tired of your sympathy

Ahaaa! Jealousy!

Let’’s make a brand new start
Open up your mind
Get rid of some of this this jealousy
It’’s [***] in me
For al this jealousy!

Somebody help me!
Somebody! Somebody! Somebody!
Stop this jealousy!
Ahaaa! Jealousy!
smokin

GrAfItI
KAD UMREM OTIĆI ĆU U RAJ, JER SAM ŽIVIO U PAKLU

----GrAfItI





Infarkt, ma kakav je, od srca je.


Postao sam ateista - ubili su boga u meni.


Nevina sam - reče kurva na sudu.


Idealna cura je lijepa, pametna, bogata i moja.


Einsteinova teorija je relativno jednostavna.


Proglašavam sebe erogenom zonom.


Mi smo oni na koje su nas roditelji upozoravali.


Stvarnost je iluzija uzrokovana nedostatkom alkohola.


Tko pod drugim jamu kopa taj je zemljoradnik.


Tko rano rani ima podočnjake.


Tko tebe kamenom ti njega isto kamenom jer je kruh skup u pičku materinu.


Griješiti je ljudski, ali ako vam se gumica istroši prije olovke, malo ste pretjerali.


Tko se zadnji smije nije skužio vic.


Ne prepiri se s budalom, ljudi možda neće uočiti razliku.


Ako se dobro osjecaš, ne brini, proći će te.


Smješi se...sutra će biti gore.


Bolje vrabac u ruci nego kamenčic u cipeli.


Prvo skoči pa onda... padni.


Tko laže taj i krade, tko krade taj i ima, tko ima budi mu prijatelj.


Ako nemate što raditi ne radite to ovdje.


Život ne treba shvatiti preozbiljno, uostalom, tko se živ iz njega izvukao.


Bolje ispasti budala nego iz aviona.



----------------------------------------------------------------------------
U RAJU JE LIPO ALI JE U PAKLU EKIPA

--------------------------------------------------------------------------------
BOŽO JE POLA SATA PRIJE SMRTI JOŠ BIO ŽIV

--------------------------------------------------------------------------------
BOLJE KURAC U RUCI NEGO RUKA U KURCU

--------------------------------------------------------------------------------
BOG JE MRTAV - ALI NE BRINITE: DJEVICA MARIJA JE PONOVO TRUDNA

--------------------------------------------------------------------------------
HRABROST JE NADA DA ĆE METAK POGODITI SUSJEDA

--------------------------------------------------------------------------------
KO IMA SREĆE U KARTAMA IMA PARA ZA LJUBAV

--------------------------------------------------------------------------------
BOLJE PET DO DVANAEST NEGO NIJEDNU POSLIJE JEDAN

--------------------------------------------------------------------------------
MUŠKARCI SU KAO KOMARCI: UBODU PA ODU.

--------------------------------------------------------------------------------
JA SAM OVAKAV ROĐEN, A KOJE JE TVOJE OPRAVDANJE?

--------------------------------------------------------------------------------
DA MI JE ŽENSKA PAMET PA DA SE MALO ODMORIM

--------------------------------------------------------------------------------
ŠIME JA SAM OTIŠA, MLIKO TI JE NA STOLU

--------------------------------------------------------------------------------
JEBEŠ ZID NA KOJEM NIŠTA NE PIŠE

--------------------------------------------------------------------------------
NE GAZITE TRAVU, PUŠITE JE.

--------------------------------------------------------------------------------
NE OSTAVLJAJTE NIŠTA NEDOVR

--------------------------------------------------------------------------------
RAD JE SLADAK, ALI SAM JA ŠEĆERAŠ
(na zidu Doma Zdravlja)

--------------------------------------------------------------------------------
ŽIVI U NADI I SVRŠIT ĆEŠ U NJOJ!!!

--------------------------------------------------------------------------------
By:anonimus

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
YouTube.com
Klubskascena.com
Druzi.se

ZA SVE NAS:
When you try your best, but you dont succeed
When you get what you want but not what you need
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse

And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?

Lights will guide you home,
And ignite your bones,
And I will try to fix you,

High up above or down below
When you're too in love to let it go
But if you never try you'll never know
Just what you're worth

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you


Tears stream down your face
When you lose something you cannot replace
Tears stream down on your face
And I

Tears stream down your face
I promise you I will learn from my mistakes
Tears stream down on your face
And I

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you.

[When tears stream down your face
When you lose something you cannot replace.
When tears stream down your face and I
When tears stream down you face i promise you i will learn from my mistakes.
lights will guide you home and ignite your bones
and i will try to fix you.]






MADAN

O laka lamma le
O laka lamma le
O laka lamma le dja
O laka lamma le
Se jolaka lamma le
Se jolaka lamma le
Se jolaka lamma le dja
Se jolaka lamma le
O laka lamma le
O laka lamma le
O laka lamma le dja
O laka lamma le
Se jolaka lamma le
Se jolaka lamma le
Se jolaka lamma le dja
Se jolaka lamma le
O laka lamma le
O laka lamma le
O laka lamma le dja
O laka lamma le
Se jolaka lamma le
Se jolaka lamma le
Se jolaka lamma le dja
Se jolaka lamma le
O laka lamma le
O laka lamma le
O laka lamma le dja
O laka lamma le
Se jolaka lamma le
Se jolaka lamma le
Se jolaka lamma le dja
Se jolaka lamma le





Supergirl
You can tell by the way, she walks that she's my girl,
You can tell by the way, she talks she rules the world.
You can see in her eyes that no one is her Chi,
She's my girl, my Supergirl.

And then she'd say: It's OK, I got lost on the way
But I'm a Supergirl and Supergirls don't cry.
And she'd say: It's all right, I got home late last night
But I'm a Supergirl and Supergirls just fly.

And then she'd say, that nothing can go wrong,
When you're in love, what can go wrong?
And then she'd laugh the nighttime into the day,
Pushing her fears further along.

And then she'd say: It's OK, I got lost on the way
But I'm a Supergirl and Supergirls don't cry.
And she'd say: It's all right, I got home late last night
But I'm a Supergirl and Supergirls just fly.

Then she'd shout down the line, tell me she's got no more time
Cause she's a Supergirl and Supergirls don't cry.
And then she'd scream in my face, tell me to leave, leave this place
Cause she's a Supergirl and Supergirls just fly.

She's a Supergirl, a Supergirl,
She's sowing seeds, she's burning trees,
She's sowing seeds, she's burning trees,
Yes, she's a Supergirl, a Supergirl,
A Supergirl, my Supergirl.






GrAfItI



Ako im ne možete objasniti, zbunite ih.


Kakvi su me učili, mogao sam ispasti još gori.


Ljubav je vječna, objekti se mijenjaju.


Treba se ženiti samo lijepim ženama, inače nemate nikakvih izgleda da ih se riješite.


Žene se dijele na udovice i na one koje na tome rade.


Istjerajte zlo iz žena. Utjerajte im dobro.


Bolje 7 puta sa Snjeguljicom nego po jednom sa 7 patuljaka.


Ne diraj lava dok ne spava.
Ne diraj lava dok...Holidej.


Mi o vuku a Karadžic na vrata.


Alkohol je čovjekov najveći neprijatelj. Samo kukavica bježi od neprijatelja.


Oko za oko, pasta za zube.


Bolje šutjeti i biti smatran budalom nego progovoriti i otkloniti svaku
sumnju.


Namojte bludno zgriješiti, do prve prilike.


Lasciate ogni speranza voi chi studiate.


Vozite sigurno, vozite tenk.


Ja sam ružan, al' sam zato glup.


Gore sa haljinama, dolje sa hlačama.


Izvedi kanibala na ručak.


Ja sam greška - legalizirajte pobačaj.



Ja bih rađe da moja zemlja umre za mene.


Da li si svjestan da u ruci drziš budućnost čovječanstva (napisano u muškom
WC-u).


Mogu se oduprijeti svemu osim iskušenju.












SaJaMsKi BiSeRi



Koljem po kućama s vlastitim alatom


Kuća u etapama, krov je prodan


Kupujem auto radio, novi ili ukraden


Umirovljeni penzioner

Jednosobna vrata

Gnojna cisterna

Krava, nije luda

Dvosjed na nerazvlačenje

Gradilište s pogledom na okoliš

Mazda 626, glasi na mene

Vrata na šibanje

Plinska boca 200-kilska, 200 demokratskih maraka

Mercedes, garavi

Trokrilni ormar za vješanje

Neuseljiv stan sa stanarom

Trokrilni krevet

Kuća s okućnicom i vanjskom zemljom

Koze i jariće prodajem i oplođujem

Grobnica za šesteročlanu obitelj

Uhodani stambeni prostor

Violina u svirnom stanju

Jednosoban stan na zemljištu

Kopčana košulja

Prodavačicu mesnate struke tražim

Opel Rekord, mrtvački

Šarplaninac, birano muško štene, otac Buco Bjelovarski, majka odlična

Pristojan sijamski mačak bez iskustva, traži iskusnu mačku za zajedničke trenutke

Perilica rublja s iskustvom

Lipicanski pastuh, ergela Đakovo, ujahan i vozi, fijaker i gumenjak, može zamjena za pištolj Crvena zastava

Limun u rodnom stanju

Gradilište s lokalnom dozvolom

Peći, 4000 i 5000 kalcija

Bolja gospođa bi čuvala dijete


Yugo, u očajnom stanju

Sibirskog husky-a mijenjam za fotokopirni aparat

Lada Njiva

Golubovi višestruki šampioni, šaljem ih postom

Četverouglasto gradilište

10.05.2007., četvrtak

Never forget

Ostala si uvijek ista

Odavno vec nisam
mislio o tebi
medju nama dani
i godine stoje
nikada te vise
pronasao ne bi
da se jucer nismo
vidjeli nas dvoje

Stigao sam kasno
stajao na cesti
i slucajno tebe
ugledao tada
ni slutili nismo
da cemo se sresti
pod svijetlima ovog
bezimenog grada

Ref.
Pricas mi o svemu
hodamo polako
odavno se nismo
isplakali tako
ostala si uvijek ista
i ove suze na licu tvom
ostala si uvijek ista
jedina zena na putu mom
ostala si uvijek ista



U spomen Đorđu Novkoviću.

- 12:20 - Komentari (13) - Isprintaj - #